کد خبر: 513815
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۹:۱۰:۱۶
| |

اسرائیل: حمله به آمریکا، حمله به ماست

در بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر، وزیر خارجه اسرائیل در پیامی ضمن حمایت از آمریکا گفت: حمله به آمریکا به مثابه حمله به ماست.

اسرائیل: حمله به آمریکا، حمله به ماست
کد خبر: 513815
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۹:۱۰:۱۶

اعتمادآنلاین| یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل در توئیتی نوشت: این حملات تروریستی وحشتناک و مرگبار که 11 سپتامبر 2001 رخ داد، باعث تحول و تغییر در جهان شد. درحالیکه 20 سال از آن روز وحشتناک می‌گذرد، می‌خواهم پیامی را به مردم آمریکا و آنهایی که به دنبال آسیب زدن به ما هستند، بدهم. هر حمله به آمریکا، حمله به ماست. آمریکا بزرگترین دوست و متحد ماست. حمله به دوستان ما حمله به ماست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اظهارت وزیر خارجه اسرائیل با همدردی رهبران جهان در بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر و اعلام این مساله همراه شد که "مهاجمان در تخریب و از بین بردن اولویت‌ها و اصول غربی ناکام ماندند."

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نیز در ویدئویی که در توئیترش منتشر کرد، گفت: اکنون می‌توانیم با چشم انداز 20 ساله بگوییم که نیروهای شبه نظامی نتوانستند باور ما به آزادی و دموکراسی را متزلزل کنند. آنها نتوانستند ملت‌های ما را از هم جدا کنند، یا باعث شوند ارزش‌های خود را رها کنیم یا در ترس دائمی زندگی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها