کد خبر: 513576
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۷:۵۷:۰۰
| |

ترامپ مرکز توجه رسانه ها/ از کشانده شدن به دادگاه توسط برادرزاده تا تفسیر یک مبارزه بوکس

دونالد ترامپ این روزها دوباره به مرکز توجه رسانه های آمریکایی تبدیل شده است. هر چند که ترامپ فعالیت های متنوعی انجام می دهد اما به نظر می رسد در ابتدا باید به دادگاه درباره شکایت مری ترامپ پاسخ دهد.

ترامپ مرکز توجه رسانه ها/ از کشانده شدن به دادگاه توسط برادرزاده تا تفسیر یک مبارزه بوکس
کد خبر: 513576
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۷:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرد که عموی وی به علت درگیر بودن در جلسات روند تحقیقات دادگاه، زیاد نمی‌تواند به امور سیاسی بپردازد.

به گزارش ایرنا، مری ترامپ در مصاحبه با برنامه کارلوس واتسون گفت: وی (دونالد ترامپ) در حال حاضر دستکم در سه پرونده اصلی قضایی که یکی از آنها مربوط به من است و سه تحقیق جنایی دیگر درگیر است.

وی افزود: این احتمال وجود دارد که ترامپ بیش از حد مشغول دفاع از خود در دادگاه باشد تا به ادامه فعالیت سیاسی بپردازد.

مری ترامپ همچنین تاکید کرد که عموی وی از وضعیت بدتری نسبت به جو بایدن رییس جمهوری کنونی آمریکا برخوردار است و مهارت های واقعی در برابر بایدن ندارد.

مری ترامپ در سال 2020 از عموی خود و دیگر اعضای خانواده به دلیل اتهاماتی که مرتکب شده‌اند تا علاقه او را به تجارت خانوادگی از بین ببرند شکایت کرد.

مری ترامپ سال گذشته کتابی با عنوان "بسیار زیاد که هیچوقت کافی نیست" منتشر کرد که تاکنون حدود یک میلیون نسخه چاپی، دیجیتال و صوتی آن به فروش رفته است. ترامپ و دستیارانش با ادعای نقض توافقنامه عدم افشای اسرار توسط مری، تلاش کردند از انتشار این کتاب جلوگیری کنند، اما دادگاه درخواست آنان را رد کرد.

مری در این کتاب نوشته است که در خانواده ترامپ، ارزش هر شخص به اندازه ثروت اوست و انسان ها تنها از نظر مالی ارزیابی می‌شوند، کیفیت‌هایی مانند همدردی، مهربانی و تجربه و تخصص سرکوب می‌شود. غریزه مرگبار، محترم شمرده می شود، اما اعتقادی به مسئولیت پذیری برای شکست‌ها، وجود ندارد و حقه بازی و تقلب را راه و روش زندگی می‌دانند.

حضور میلیون دلاری ترامپ برای تفسیر یک مبارزه بوکس

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از دریافت دستمزد "نجومی" برای ارائه "تفسیر" نبرد شنبه بوکس در فلوریدا، مبلغ قابل توجهی به حساب بانکی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،این هفته مشخص شد که ترامپ به همراه پسرش دونالد جونیور قرار است در کنار رینگ بوکس بنشینند و یک مبارزه حساس را تفسیر کند. بازگشت ایواندر هلیفیلد 58 ساله در برابر ویتور بلفورت 44 ساله که حساسیت بالایی خواهد داشت.

ترامپ قرار است برای خدمات خود برای این مبارزه دستمزد زیادی دریافت کند، در حالی که رسانه های شایعه پراکن آمریکایی می‌گویند او در مورد این رقم نجومی که دریافت کرده است به خود می‌بالد.

مبلغ دقیق آن اعلام نشده است اما TMZ معتقد است حضور ترامپ برای تفسیر این مبارزه میلیون دلاری است. علاوه بر این فرش قرمز برای ترامپ پهن شده است و از جت G-5 برای انتقال او به مبارزه استفاده شده است.

خشم ترامپ از برداشته شدن مجسمه نماد نژادپرستی در آمریکا

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن اعتراض به پایین کشیده شدن مجسمه یکی از فرماندهان نماد نژادپرستی در این کشور، مدعی شد اگر او فرمانده جنگ افغانستان بود آمریکا سال‌ها قبل پیروز شده بود.


به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، برداشته شدن مجسمه بزرگ «رابرت لی» از فرماندهان جبهه کنفدراسیون در ایالت ویرجینیا را محکوم کرد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، ترامپ در بیانیه‌ای نوشت، «برداشته شدن این مجسمه برنزی زیبا» نشانه‌ای از تخریب فرهنگ آمریکا توسط «چپ‌های افراطی است».

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن تمجید از این فرمانده دوران جنگ‌های داخلی آمریکا گفت: «باید از او به‌عنوان شاید بزرگ‌ترین نیروهای متحدکننده [آمریکا] پس از اتمام جنگ یاد شود» ولی آن‌ها مجسمه او را پایین کشیدند و سه تکه کردند و به انبار بردند.

مجسمه رابرت لی، اولین نماد نژادپرستی در تاریخ آمریکا نیست که از مکان‌های عمومی این کشور حذف شده است. سال گذشته و در پی به راه افتادن موج ضد نژادپرستی در آمریکا، شمار زیادی از این مجسمه‌ها و یادمان‌ها در ایالت‌های جنوبی این کشور پایین کشیده شدند.

این موج حتی دیگر کشورها را نیز در بر گرفت و برای مثال در انگلیس و کانادا نیز نمادهای مشابه پایین کشیده شدند.

ترامپ که در آن زمان رئیس جمهور آمریکا بود بارها از اقدام معترضانی که خواستار سرنگونی این مجسمه‌ها بودند انتقاد کرده و خواستار مقابله پلیس آمریکا با آنها شده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها