کد خبر: 513017
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۴:۳۰:۵۳
| |

فرمانده الحشد الشعبی:

تروریست‌های داعش به سلاح‌های پیشرفته مجهز شده‌اند

یک فرمانده الحشد الشعبی گفت که تروریست‌های داعش سلاح‌های جدید و پیشرفته به دست آورده و در مقایسه با سال گذشته خطرناک‌تر شده‌اند.

تروریست‌های داعش به سلاح‌های پیشرفته مجهز شده‌اند
کد خبر: 513017
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۴:۳۰:۵۳

اعتمادآنلاین| همزمان با افزایش حملات تروریست‌های داعش به مواضع نظامیان در چندین استان عراق، یک فرمانده الحشد الشعبی در استان کرکوک بدون ذکر نام خود، گفت که تررویست‌ها به سلاح‌های جدید و پیشرفته مجهز شده‌اند.

به گزارش فارس، او به وبگاه شفق نیوز گفت که تروریست‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته خطرناک‌تر شده و در مناطق جنوب غرب کرکوک، سلاح‌های تک تیرانداز جدید و قدرتمند و سلاح‌های نیمه سنگین به دست آورده‌اند و شرایط امنیتی در روستاهای جنوب غرب کرکوک ملهتب است.

این فرمانده عراقی در ادامه از حمله تروریست‌های داعش مشابه حمله شب گذشته در ناحیه «الرشاد» در استان کرکوک که 13 کشته از نیروهای پلیس فدرال بر جا گذاشت هشدار داد و گفت که تحرکات داعش در اطراف نواحی الرشاد و الریاض در منطقه «الحویجه» افزایش یافته و لازم است تا تاکتیک‌‌های نظامی تغییر یابد و با روند فعلی، نیروهای امنیتی در تیررس حملات داعش قرار دارند.

در این راستا «ارشد الصالحی» نماینده پارلمان عراق هم در خصوص تحرکات داعش هشدار داد و گفت که حملات اخیر نشانه خطرناکی از بازگشت فعالیت‌های تروریستی داعش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها