دیدار نخست وزیر اسرائیل با جو بایدن به تعویق افتاد

در پی انفجار مرگبار فرودگاه کابل که در آن شماری از نظامیان آمریکایی نیز کشته شدند، اعلام شد که دیدار نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن به جمعه موکول شده است.

دیدار نخست وزیر اسرائیل با جو بایدن به تعویق افتاد
کد خبر: 511894
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه اورشلیم پست اعلام کرد یک ساعت پیش از زمان مقرر برای انجام این دیدار در کاخ سفید، یک حمله بمب‌گذاری به فرودگاه کابل روی داد. هیات همراه نخست وزیر اسرائیل که در کاخ سفید مستقر شده بودند، مجبور به ترک محل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، این گزارش می‌گوید جلسه دیدار بایدن و بنت اول به ساعت شش عصر روز پنجشنبه موکول شد، ولی بعد اعلام شد یک روز بعد و روز جمعه پنج شهریور برگزار خواهد شد. سخنگوی نخست وزیر اسرائیل وقت دیدار جدید را تایید نکرده و گفته است هنوز تاریخ دقیقی برای این دیدار گذاشته نشده است. کاخ سفید هم قرار روز جمعه را تایید نکرده است.

نخست وزیر اسرائیل و هیات همراه به احتمال زیاد تا روز یکشنبه در واشنگتن خواهند ماند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار است که در نخستین دیدار رسمی خود با رییس جمهوری آمریکا روابط خود با بایدن را محکم تر کند و در خصوص یک رویکرد مشترک در قبال برنامه هسته‌ای ایران، با وی به توافق برسد.

در پی بمبگذاری مرگبار در نزدیکی فرودگاه کابل، این دیدار ابتدا به تاخیر افتاد و سپس اعلام شد که به روز جمعه موکول شده است.

بنت، سیاستمدار راستگرا در ماه ژوئن امسال و پس از تشکیل ائتلاف ملی، زمام امور را در اسرائیل به دست گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها