حزب الله:

مقاومت آماده رویارویی با هرگونه چالشی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در دومین شب ماه محرم بر آمادگی لبنان برای پاسخ به تجاوزات دشمن با وجود همه شرایط سخت کشور تأکید کرد و گفت که مقاومت آماده رویارویی با هرگونه چالشی است.

مقاومت آماده رویارویی با هرگونه چالشی است
کد خبر: 509757
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۰۹:۰۷:۳۵

اعتمادآنلاین| شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیشب در یک محفل عاشورایی در جنوب بیروت اعلام کرد که حزب الله خواهان جنگ نیست اما اگر اسرائیل به آن اقدام کند، مقاومت پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از المنار، وی در ادامه سخنانش با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و پاسخ حزب الله تصریح کرد: اگر مقاومت پاسخ نمی داد، تجاوز دشمن ادامه پیدا می‌کرد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت، اکنون دشمن اسرائیلی فهمید که مقاومت با وجود همه دشواری‌هایی که در لبنان وجود دارد و با همه توان، اراده و سلاح خود برای مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیل آمادگی دارد.

معاون سید حسن نصرالله با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند منبع عدالت باشد، افزود: راه حل، مقاومت و مقابله با اسرائیل است.

شیخ نعیم قاسم در ادامه این سوال را مطرح کرد که چه کسی غیر از لبنانی‌ها از لبنان حمایت خواهد کرد و گفت که این اسرائیل است که حاکمیت لبنان را نقض می کند.

سید حسن نصرالله هم شنبه شب در سخنرانی به مناسبت پانزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در جنگ جولای 2006 اعلام کرد که اگر رژیم اسرائیل هر حماقتی را انجام دهد، پاسخ محکمی را دریافت خواهد کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه دست ما برای پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی باز است، اظهار داشت: حمله روز جمعه ما ، یک درجه کوچک پاسخ به حملات بود، ما به دنبال جنگ نیستیم، ما تجاوز نکردیم اما آماده ایم و از جنگ نمی ترسیم و هر لحظه هم منتظر هستیم و مطمئن هستیم که در جنگ پیروزیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها