کد خبر: 505102
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۲:۵۶:۴۸
| |

مصطفی الکاظمی:

نمی‌توان تصور کرد که جریان صدر در انتخابات شرکت نمی‌کند

نخست‌وزیر عراق در سخنانی نسبت به اعلام تحریم انتخابات پارلمانی آتی عراق توسط جریان صدر واکنش نشان داد و این جریان را بخش مهمی از جامعه عراق خواند.

نمی‌توان تصور کرد که جریان صدر در انتخابات شرکت نمی‌کند
کد خبر: 505102
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۲:۵۶:۴۸

اعتمادآنلاین| مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق با انتشار توییتی در واکنش به اعلام تحریم انتخابات پارلمانی آتی عراق توسط جریان صدر نوشت: عراق به همبستگی همه احتیاج دارد. مردم و احزاب سیاسی با رقابت شرافتمندانه در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: ما یک مسئولیت تاریخی پیش رو داریم و باید از عراق برای رسیدن به یک انتخابات آزاد و پاک حفاظت کنیم.

الکاظمی همچنین تاکید کرد: جریان صدر بخش مهمی از جامعه عراق است و نمی‌توان تصور کرد که این جریان در انتخابات شرکت نمی‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عراق امانتی بر گردن همه است.

مقتدر صدر، رهبر جریان صدر پنج‌شنبه اعلام کرد، هرگز در انتخابات آتی عراق که قرار است دهم اکتبر برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

صدر در سخنرانی تلویزیونی خود با انتقاد از احزاب سیاسی عراق گفت که آنان در عملکرد خود به عقل و شرع عمل نکردند و همه ــ به گفته وی ــ «دنبال قدرت و پول و سلاح هستند».

گفتنی است که حادثه آتش سوزی در بیمارستان امام حسین(ع) ناصریه موجب افزایش انتقادات از عملکرد گروه‌های وابسته به جریان صدر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها