کد خبر: 501955
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۴۴:۵۱
| |

ادامه تراژدی ریزش برج فلوریدا؛ فقط جسد 28 نفر پیدا شده است

با نزدیک شدن طوفان «السا» به سواحل فلوریدا و با گذشت بیش از دو هفته از ریزش برج مسکونی «میامی»، تنها 28 جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است و سرنوشت 117 نفر نامعلوم است.

ادامه تراژدی ریزش برج فلوریدا؛ فقط جسد 28 نفر پیدا شده است
کد خبر: 501955
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۴۴:۵۱

اعتمادآنلاین| طبق گفته مقام‌های آمریکایی، پس از تخریب بخش‌های باقی مانده از یک برج مسکونی که حدود 15 روز پیش در «میامی» ایالت فلوریدا در جنوب شرقی آمریکا فروریخت، روز گذشته (دوشنبه) عملیات بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار تاحدودی تسریع بخشیده شد و شمار اجسادی که از ساختمان بیرون کشیده شدند، به 28 نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس، شبکه «فرانس 24» گزارش کرد، خبر پیدا شدن بیست و هشتمین قربانی بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه) طی یک کنفرانس خبری اعلام شد.

اوایل روز گذشته، مقام‌های محلی گزارش کرده بودند که سه جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است و با این تفاسیر، هم‌اکنون دست‌کم وضعیت 117 نفر دیگر همچنان نامشخص است.

اواخر روز یکشنبه، همزمان با نزدیک‌ شدن طوفان گرمسیری «السا» به جنوب فلوریدا، برج 12 طبقه در میامی که بخش‌هایی از آن فرو ریخته بود، با مواد منفجره کاملاً تخریب شد.

به گفته مقام‌ها، مواد منفجره در ستون‌های ساختمان کار گذاشته شد تا بخش باقی‌مانده ساختمان در فضایی کوچک فرو بریزد.

عملیات جستجو برای یافتن اجساد باقی مانده در زیر آوار با نزدیک شدن طوفان گرمسیری السا همراه شده است.

پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طوفان گرمسیری و پر سرعت موسوم به «اِلسا» بعد از عبور از کشور کوبا، تا کمتر از یک روز دیگر به سواحل ایالت فلوریدا در آمریکا می‌رسد.

طوفان السا بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) با بادهایی که سرعت آن به حدود 100 کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد، به منطقه موسوم به «خلیج خوک‌ها» در کشور کوبا رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها