کد خبر: 501188
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۱:۴۱:۴۱
| |

تغییرات قریب الوقوع در دولت و سفرای تشکیلات خودگردان فلسطین

عضو شورای انقلابی جنبش فتح از آمادگی تشکیلات خودگردان فلسطین برای ایجاد تغییراتی در دولت وفاق ملی و سفیران خود در خارج خبر داد.

تغییرات قریب الوقوع در دولت و سفرای تشکیلات خودگردان فلسطین
کد خبر: 501188
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۱:۴۱:۴۱

اعتمادآنلاین| عبد الله عبد الله، عضو شورای انقلابی جنبش فتح اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین برای انجام تغییرات در کابینه دولت محمد اشتیه آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، وی افزود: این تغییرات همچنین شامل سفرای تشکیلات خودگردان در خارج و شماری از فرمانداران در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه می‌شود.

عبد الله در ادامه تصریح کرد: این تغییرات طبق توصیه شورای انقلابی جنبش فتح و در نتیجه ضعف عملکرد برخی وزیران و سفیران صورت می‌گیرد و تشکیلات خودگردان با درخواست شورای انقلابی فتح موافقت کرده و به زودی آن را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تشکیلات خودگردان تا بدین لحظه انجام این تغییرات را آغاز نکرده و کمیته‌های ویژه‌ای را در این راستا تشکیل نداده است اما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

طبق این گزارش، احتمال داده می‌شود که این تغییرات شامل فرمانده‌هان دستگاه‌های امنیتی در پی تظاهرات اخیر فلسطینی‌ها در اعتراض به قتل مشکوک نزار بنات فعال فلسطینی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها