کد خبر: 500643
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

پمپئو: خطر نشت چیز دیگری از آزمایشگاه ووهان وجود دارد

وزیر خارجه سابق آمریکا که خود از اشاعه‌دهندگان ادعای نشت آزمایشگاهی کرونا بوده، مدعی شده با توجه به این که آزمایشگاه ووهان چین همچنان فعالیت می‌کند، خطر نشت چیز جدیدی مشابه کرونا از این آزمایشگاه وجود دارد.

پمپئو: خطر نشت چیز دیگری از آزمایشگاه ووهان وجود دارد
کد خبر: 500643
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در دوره ترامپ و از طرفداران جدی تئوری ادعایی که ویروس کرونا از آزمایشگاهی در موسسه ویروس شناسی شهر «ووهان» چین به بیرون درز کرده، روز چهارشنبه مدعی شد خطر نشت چیز دیگری از این آزمایشگاه وجود دارد.

به گزارش فارس، وی در این خصوص در گفت‌وگو با شبکه «فاکس نیوز» گفت: این آزمایشگاه همچنان باز و عملیاتی است. هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که آن‌ها روندهای ایمنی را در این آزمایشگاه افزایش داده باشند، ندیده‌ام. خطر این که اتفاق مشابهی بیافتد، بسیار واقعی است. باید بدانیم آیا آن (ویروس کرونا) از این آزمایشگاه به بیرون نشت کرد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پامپئو در ادامه، ادعاها مبنی بر این که چین در خصوص این همه‌گیری پنهانکاری کرده را تکرار کرد و افزود: حزب کمونیست چین در «سرپوش گذاشتن» در خصوص ریشه همه‌گیری کرونا نقش داشته و پکن شاهد مرگ پزشکان و ناپدید شدن روزنامه‌نگاران بوده است.

این ادعاها در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه چین عصر دوشنبه در نشستی خبری گفت، چین بارها و بارها تاکید کرده که ردیابی منشا کرونا موضوعی علمی است و نباید سیاسی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها