کد خبر: 500517
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۴۵:۵۱
| |

هنیه، رئیس دفتر حماس:

آنچه با شمشیر قدس به دست آوردیم با شمشیر بازسازی به کسی نمی‌دهیم

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: بازگشت هفت میلیون آواره فلسطینی به محل اصلی زندگی خود در فلسطین حقی قانونی است و به هر قیمتی که باشد از آن کوتاه نخواهیم آمد.

آنچه با شمشیر قدس به دست آوردیم با شمشیر بازسازی به کسی نمی‌دهیم
کد خبر: 500517
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۴۵:۵۱

اعتمادآنلاین| اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با هیئت‌های مردمی، مدنی و نمایندگان گروه‌ها و کمیته‌های مردمی فلسطین در بیروت گفت، اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان به عنوان نشانی از ایستادگی فلسطین باقی خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، هنیه با بیان اینکه بازگشت هفت میلیون آواره فلسطینی به محل اصلی زندگی خود در فلسطین حقی قانونی است و به هر قیمتی که باشد از آن کوتاه نخواهیم آمد، گفت: از اصول ملت فلسطین حمایت کرده و تا زمان آزادسازی از آن حفاظت خواهیم کرد.

وی خواستار تصویب حقوق مدنی و اجتماعی آوارگان فلسطینی و تسریع در بازسازی اردوگاه نهر البارد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، نبرد شمشیر قدس ملت فلسطین را در داخل و خارج پیرامون گزینه مقاومت متحد کرد. مقاومت دارای ورق‌های قدرت بسیاری است که باعث بازدارندگی اشغالگر و جلوگیری از جنایات آن خواهد شد.

هنیه گفت: آنچه با شمشیر قدس به دست آوردیم با شمشیر بازسازی به کسی نمی‌دهیم. برخلاف میل اشغالگر اسرائیلی غزه را دوباره خواهیم ساخت.

رئیس دفتر سیاسی حماس پیش از این هم با مقامات لبنانی از جمله رئیس جمهوری و رئیس پارلمان لبنان و دبیرکل حزب الله این کشور دیدار کرده بود.

هنیه در سفر دوره‌ای خود به کشورهای عربی روز یکشنبه وارد لبنان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها