کد خبر: 500179
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۱۹:۵۸
| |

حسین نوش‌آبادی، رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی:

آمریکایی‌ها مشوق و حامی تروریسم‌ هستند

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی با تاکید بر ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی و تبیین حقوق بشر اسلامی در افکار عمومی و مجامع حقوقی داخلی و بین المللی گفت که آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم‌ بوده و دستان جنایت کارشان به خون ده ها هزار نفر از مردم ایران و دنیا آلوده شده است.

آمریکایی‌ها مشوق و حامی تروریسم‌ هستند
کد خبر: 500179
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۱۹:۵۸

اعتمادآنلاین| رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی و تبیین حقوق بشر اسلامی در افکار عمومی و مجامع حقوقی داخلی و بین المللی گفت که آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم‌ بوده و دستان جنایت کارشان به خون ده ها هزار نفر از مردم ایران و دنیا آلوده شده است.

به گزارش ایسنا، حسین نوش‌آبادی با اشاره به‌ "هفته حقوق بشر آمریکایی" اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا ضمن افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و جنایت های وقیحانه و هولناک رژیم‌ ایالات متحده در سراسر جهان به ویژه نسبت به ملت ایران، موضوع حقوق بشر اسلامی توسط اندیشمندان و صاحب نظران به خوبی تبیین و پیگیری شود.

وی ادامه داد: هرگز جنایات علیه ملت ایران از خاطره تلخ مردم پاک نشده و به فراموشی سپرده نخواهد شد؛ از جمله آن ها ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر، انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق در هشتم تیر و شهادت 110 نفر از هموطنان عزیزمان و مصدومیت و مسمومیت هشت هزار نفر از مردم بیگناه این منطقه و همچنین جنایت وحشیانه آمریکا در 12 تیر و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس و شهادت 290 نفر از مسافران این هواپیما است.

نوش آبادی تاکید کرد: دنیایی که امروز چشمان خود را بر این جنایت‌های وقیحانه بسته است، هرگز نمی‌تواند ادعای طرفداری از حقوق بشر داشته و ‌امیدوار به مقابله با تروریسم رو به رشد در دنیا باشد. آمریکایی ها که داعیه مبارزه با تروریسم را در منطقه دارند، خود مشوق و حامی تروریسم‌اند و دستان جنایت کارشان به خون ده ها هزار نفر از مردم ایران و دنیا آلوده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها