حماس: لغو محاصره فلسطین تنها گزینه اسرائیل است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی گزینه‌ای جز رفع محاصره ملت فلسطین ندارد.

حماس: لغو محاصره فلسطین تنها گزینه اسرائیل است
کد خبر: 500062
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۹:۵۷:۵۰

اعتمادآنلاین| عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی بر تسریع در روند بازسازی غزه و رفع محاصره این باریکه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وی افزود: تنگ‌تر کردن حلقه فشار و محاصره غزه راه به جایی نخواهد برد و رژیم اشغالگر راهی جز رفع این محاصره ندارد.

القانوع ادامه داد: آنچه رژیم اشغالگر طی 14 سال محاصره و فشار موفق به تحقق آن نشده است؛ پس از جنگ شمشیر قدس نیز موفق به دستیابی به آن نخواهد شد و ادامه وضعیت محاصره پس از نبرد مذکور نشان می‌دهد که این رژیم همچنان از این جنگ رنج می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر چاره‌ای جز رفع دائمی محاصره غزه و تسکین درد و رنج مردم آن ندارد تلاش‌ها و تماس‌هایی با میانجیگران مصری، یمنی و قطری در این زمینه وجود دارد.

این مقام فلسطینی همچنین تاکید کرد: پس از شمشیر قدس مانند قبل آن نخواهد بود. ما اجازه نخواهیم داد که رژیم اشغالگر پیروزی مردم ما را تضعیف کند و این رژیم باید محاصره را برطرف کند و ملت ما که در این جنگ پیروز شده‌اند، باید همه ثمرات آن را ببینند.

وی ادامه داد: به میانجیگران اعلام کردیم که نمی‌توان پرونده‌های مختلف را به یکدیگر ربط داد و پرونده بازسازی غزه جدا از پرونده تبادل اسرا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها