کد خبر: 500005
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۸:۱۲:۰۴
| |

آمریکا در خصوص سفر به روسیه به شهروندانش هشدار داد

با تشدید تحرکات کشورهای عضو ناتو در آب‌های قلمرو روسیه، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست که از سفر به قفقاز شمالی و کریمه خودداری کنند.

آمریکا در خصوص سفر به روسیه به شهروندانش هشدار داد
کد خبر: 500005
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۸:۱۲:۰۴

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه ایالات متحده روز گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای به شهروندان این کشور در خصوص سفر به روسیه هشدار داد.

به گزارش فارس، خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود به شهروندان آمریکایی در خصوص سفر به «قفقاز شمالی از جمله چچن و مونت البروس به واسطه تروریسم، آدم‌ربایی و خطر ناارامی‌های مدنی» هشدار داد.

وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد که تا 28 ژوئن (هفتم تیرماه)، کشور روسیه در لیست واشنگتن جزء کشورهای سطح چهار محسوب می‌شود به این مفهوم که نباید به آن جا سفر کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین به شهروندان آمریکایی هشدار داد که از رفتن به منطقه «کریمه» نیز پرهیز کنند زیرا روسیه آن جا را تحت اشغال قرار داده و نیروهای روسیه احتمالاً تخلفاتی را در آن جا مرتکب خواهند شد.

هشدار وزارت خارجه آمریکا در خصوص سفر به روسیه در حالی صادر شده است که در روزهای اخیر، تحرکات کشورهای ناتو در آب‌های روسیه به شدت افزایش یافته است.

مرکز فرماندهی دفاع ملی روسیه دوشنبه اعلام کرد که ناوگان دریای سیاه روسیه با دقت مراقب تحرکات کشتی‌های جنگی ناتو و سایر کشورهای شرکت کننده در رزمایشی است که در دریای سیاه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها