کد خبر: 499926
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۲۲:۱۰
| |

آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجه آمریکا:

آمریکا متعهد به شکست داعش است

وزیر خارجه آمریکا گفت: اولویت ما مقابله با عناصر باقی مانده داعش در سوریه و عراق است. ما تعهد خود را برای پیگیری اهداف ائتلاف تأیید می‌کنیم. ما متعهد به شکست داعش در هرجایی هستیم و به لطف تلاش‌های مشترک این امر امکان پذیر است.

آمریکا متعهد به شکست داعش است
کد خبر: 499926
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۲۲:۱۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه آمریکا تعهد کشورش به شکست گروه تروریستی داعش را بار دیگر یادآور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر خارجه آمریکا اولویت کشورش را مقابله با عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه عنوان کرد.

آنتونی بلینکن امروز دوشنبه ادعا کرد: «اولویت ما مقابله با عناصر باقی مانده داعش در سوریه و عراق است. ما تعهد خود را برای پیگیری اهداف ائتلاف تأیید می‌کنیم.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «ما متعهد به شکست داعش در هرجایی هستیم و به لطف تلاش‌های مشترک این امر امکان پذیر است.»

وزیر خارجه آمریکا افزود: «مقابله با خطرات داعش در آفریقا باید از اولویت‌های ما باشد و باید حمایت مالی از مناطقی را که از شر داعش خلاص شده اند، را افزایش دهیم.»

بلینکن سخنان خود را اینگونه ادامه داد: «عناصر بازداشت شده داعش باید به کشورهایشان بازگردانده شوند و پرونده آن‌ها قابل حل نیست.» وزیر خارجه آمریکا همچنین به کمک‌های بشردوستانه 400 میلیون دلاری کشور برای حل بحران سوریه اشاره کرد.

نماینده آمریکا در ائتلاف بین‌المللی ضد داعش نیز که در این جلسه حضور داشت، مدعی شد تلاش‌های ائتلاف بین‌المللی فعالیت‌های داعش در شمال شرقی سوریه را مختل کرده است، با این حال این گروه همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آمریکا در حالی مدعی تلاش برای شکست گروه تروریستی داعش است و بقایای این گروه را بهانه حضور نظامیان خود در منطقه غرب آسیا قرار داده، که تروریست‌های داعش دست پرورده آمریکا و غرب هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها