کد خبر: 499373
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۹:۵۱:۳۵
| |

سقوط مرگبار بالن در «نیومکزیکو» 5 کشته برجای گذاشت

در پی سقوط مرگبار یک بالن بر اثر برخورد با یک کابل برق در ایالت «نیومکزیکو» آمریکا، دست‌کم پنج نفر جان خود را از دست دادند.

سقوط مرگبار بالن در «نیومکزیکو» 5 کشته برجای گذاشت
کد خبر: 499373
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۹:۵۱:۳۵

اعتمادآنلاین| بنا بر گفته نیروهای پلیس محلی، در پی سقوط یک بالن در یک خیابان شلوغ در شهر «آلباکرکی» ایالت نیومکزیکو واقع در جنوب غربی آمریکا به دلیل برخورد با یک کابل برق، دست‌کم پنج نفر از جمله والدین یکی از مأموران پلیس آلباکرکی جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس، خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» گزارش کرد، حادثه سقوط بالن حدود ساعت 07:00 صبح به وقت محلی روز شنبه به وقت محلی (17:30 شنبه به وقت تهران) در بخش غربی شهر به وقوع پیوست.

«گیلبرت گالیگاس» سخنگوی پلیس شهر آلباکرکی، دو نفر از قربانیان این حادثه «مارتین مارتینز» 59 ساله و «ماری مارتینز» 62 ساله در حقیقت والدین یکی از مأموران پلیس بوده است و دیگر قربانیان این حادثه شامل یک خلبان مرد و دو مسافر زن و مرد از مرکز نیومکزیکو بودند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از برخورد بالن به کابل برق، سبد حامل مسافران از بالن جدا می‌شود و سقوط می‌کند و علاوه بر قربانی شدن پنج نفر، برق بیش از 13 هزار نفر در منطقه مورد حادثه، قطع شد.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، تقاطعی که بالن در آن سقوط کرد، عصر روز گذشته، به طور کامل برای چندین ساعت مسدود شد.

شاهدان عینی به خبرگزاری‌ها گفتند که سرنشینان بالن به محض سقوط جان خود را در صحنه از دست داده‌اند.

بنا بر گزارش شبکه «بی بی سی»، مرگبارترین حادثه مربوط به سقوط بالن در آمریکا مربوط به سال 2016 است که در تگزاس، 16 سرنشین یک بالن پس از سقوط جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها