کد خبر: 497428
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۴:۱۹
| |

پیام تبریک معاون پارلمانی رییس‌جمهوری به رئیسی / امیری: انتخابات یکی از مهمترین ابزارهای مهم در حفظ جمهوریت است

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد ماه 1400 ، این انتخابات را یکی از مهمترین ابزارهای مهم در حفظ جمهوریت، تامین امنیت و آرامش و همچنین حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار وایران و ایرانیان دانست.

پیام تبریک معاون پارلمانی رییس‌جمهوری به رئیسی / امیری: انتخابات یکی از مهمترین ابزارهای مهم در حفظ جمهوریت است
کد خبر: 497428
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۴:۱۹

اعتمادآنلاین| معاون پارلمانی رییس جمهوری انتخاب سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری روز یکشنبه در پیامی در پی پیروزی سید ابراهیم رییسی، ضمن تبریک وآرزوی توفیق به ایشان در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران، این انتخابات را یکی از مهمترین دوره‌های انتخابات خواند.

وی با اشاره به شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد ماه 1400 ، این انتخابات را یکی از مهمترین ابزارهای مهم در حفظ جمهوریت، تامین امنیت و آرامش و همچنین حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار وایران و ایرانیان دانست.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به تجربه گرانسنگ سیدابراهیم رییسی در حوزه‌های مختلف مسوولیتش در کشور، آرزوی رشد مولفه‌ سرمایه‌های اجتماعی و تعالی و موفقیت در دوره ریاست جمهوری ایشان، در فضای همدلی، قانون مداری و تعامل قوا در سایه پشتوانه مردم را برای ایشان مسالت کرد.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها