کد خبر: 492964
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۰۹:۳۲:۳۷
| |

ترامپ تا 2 سال آینده نمی تواند فیس بوک داشته باشد/ رئیس جمهور سابق آمریکا: نباید به فیس بوک اجازه سانسور و ساکت کردن داده شود

فیس بوک حساب‌های کاربری ترامپ را به دلیل خطر ایمنی عمومی به مدت 2 سال به حالت تعلیق درآورد، در پایان این دوره دو ساله، فیس بوک، در مورد این که آیا خطر حضور ترامپ در فیس بوک کاهش یافته است یا خیر، بحث خواهد کرد.

ترامپ تا 2 سال آینده نمی تواند فیس بوک داشته باشد/ رئیس جمهور سابق آمریکا: نباید به فیس بوک اجازه سانسور و ساکت کردن داده شود
کد خبر: 492964
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۰۹:۳۲:۳۷

اعتمادآنلاین| فیس بوک حساب‌های کاربری ترامپ را به دلیل خطر ایمنی عمومی به مدت 2 سال به حالت تعلیق درآورد، در پایان این دوره دو ساله، فیس بوک، در مورد این که آیا خطر حضور ترامپ در فیس بوک کاهش یافته است یا خیر، بحث خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، تکلیف حساب فیسبوکی تعلیق شده ترامپ تا 6 ماه دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک، ممنوعیت دو ساله رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ را در سیستم عامل خود، از جمله اینستاگرام، حداقل تا ژانویه 2023 اعلام کرد.


معاون مدیر ارشد فیس بوک در امور جهانی گفت که اقدامات ترامپ در شبکه‌های اجتماعی "به معنای نقض شدید قوانین ما است که مستلزم بالاترین مجازات موجود در پروتکل‌های جدید است. "

تمدید دو ساله تعلیق ترامپ از تاریخ ممنوعیت اولیه در 7 ژانویه قابل اجرا است. دونالد ترامپ در بیانیه‌ای این ممنوعیت را "توهین" خواند و گفت نباید اجازه داد این سانسور و تعلیق کردن حساب کاربری عادی شود و و در نهایت ما پیروز خواهیم شد. کشور ما دیگر نمی‌تواند این نوع رفتار را تحمل کند!

این ممنوعیت‌ها به نقش ترامپ در شورش‌های پایتخت ایالات متحده مرتبط است، هنگامی که گروهی از طرفداران وی در تلاش برای جلوگیری از شمارش آرا انتخاباتی (که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تثبیت می‌کرد)، به ساختمان کنگره حمله کردند.

ترامپ: نباید به فیس بوک اجازه سانسور و ساکت کردن داده شود

به گزارش فارس، ترامپ نیز در واکنش به تصمیم فیسبوک برای تعلیق حساب کاربری‌اش تا سال 2023، آن را اقدامی «توهین آمیز» توصیف کرد.

ترامپ در بیانیه‌ای که در این باره صادر کرد، افزود: «نباید به آنها اجازه سانسور و ساکت کردن داده شود و در نهایت ما پیروز خواهیم شد. کشور ما نمی‌تواند این سوءاستفاده را بیش از این تحمل کند».

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر با انتقاد از اقدام شبکه‌های اجتماعی در تعلیق صفحات شخصی‌اش، ادعای خود درباره تقلب در انتخابات 2020 را تکرار کرد.

وی در این باره گفت: «تصمیم فیسبوک، توهین به رکورد آرای 75 میلون نفربه علاوه بسیاری دیگر که در انتخابات متقلبانه 202 به ما رای دادند به شمار می‌آید».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها