کد خبر: 492591
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۷:۴۰:۲۵
| |

سفیر هند:

روابط اسرائیل و امارات دهلی نو و تل‌آویو را به هم نزدیک کرد

سفیر هند در امارات ادعا کرد: توافقات ابراهیم منجر به تقویت روابط دهلی نو و تل‌آویو و دبی شده است.

روابط اسرائیل و امارات دهلی نو و تل‌آویو را به هم نزدیک کرد
کد خبر: 492591
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۷:۴۰:۲۵

اعتمادآنلاین| فابان کاپور، سفیر هند در امارات گفت: موارد بسیاری است که امارات باید در زمینه‌های غذا، کشاورزی، خدمات بهداشتی از اسرائیل بیاموزد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت واینت، او در گفت‌وگو با روزنامه اورشلیم پست گفت: ما بسیار خوش‌شانس هستیم که شراکت استراتژیکی هم با اسرائیل و هم با امارات داریم.

سفیر هند تاکید کرد: توافقات سازش موسوم به ابراهیم منجر به تقویت روابط بین دهلی نو، تل‌آویو و دبی شد و روابط مثبت بین اسرائیل و امارات به بهبود روابط دو طرف و هند کمک می‌کند.

کاپور تصریح کرد: هند از نزدیک با اسرائیل در زمینه‌های غذا، آب و کشاورزی همکاری می‌کند و امارات باید بسیار در این زمینه‌ها به خصوص زمینه تجهیزات پزشکی بیاموزد.

وی اشاره کرد: بسیار کارها در حال انجام است و ما از حمایت طرح‌های مشترک خرسند خواهیم شد و امروز دو بال در کنار یکدیگر در صحنه جهانی امارات وجود دارند.

او به شکل اساسی از روابط رو به رشد کشورش با امارات در طول پاندمی کرونا که منجر به توقف پروازهای تجاری شده، صحبت کرد و گفت: صادرات ادامه خواهد داشت به خصوص در زمینه مواد غذایی و نیز امارات پرستاران و پزشکانی را به هند فرستاده و ما در مقابل تجهیزات پزشکی به امارات صادر کردیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها