کد خبر: 492167
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۷:۰۹:۵۶
| |

انفجارهای کابل 10 کشته برجای گذاشت

سخنگوی پلیس کابل خبر داد که انفجار اولی ساعت 19 و 15 دقیقه شامگاه سه شنبه در منطقه سرکاریز در غرب کابل پایتخت افغانستان از اثر بمب جاسازی شده در یک مینی بوس بین شهری منفجر گردید و انفجار دوم ساعت 20 و 15 درمنطقه گولایی دواخانه در فاصله 220 متری از  محل انفجار اولی رخ داد.

انفجارهای کابل 10 کشته برجای گذاشت
کد خبر: 492167
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۷:۰۹:۵۶

اعتمادآنلاین| سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد که انفجارهای سه شنبه شب در غرب کابل پایتخت افغانستان 10 کشته و 12 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، «فردوس فرامرز» اعلام کرد که انفجار اولی ساعت 19 و 15 دقیقه شامگاه سه شنبه در منطقه «سرکاریز» در غرب کابل پایتخت افغانستان از اثر بمب جاسازی شده در یک مینی بوس بین شهری منفجر گردید و انفجار دوم ساعت 20 و 15 درمنطقه «گولایی دواخانه» در فاصله 220 متری از محل انفجار اولی رخ داد.

وی گفت که زخمی‌های این رویدادها به بیمارستان انتقال داده شده اند و تحت درمان قرار دارند اما از وضعیت آنها تاکنون اطلاعی ندارند. تا کنون شخص و یا گروهی مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته است.

هر دو انفجار بر مینی بوس های شهری رخ داده است و این موضوع بیانگر آن است که همه مردم هدف تروریست ها هستند و برای آنها نظامی، غیرنظامی ، زن و کودک اهمیتی ندارد.

حدود 3 هفته پیش نیز مهاجمان با خودرو بمب گذاری شده یک مدرسه دخترانه را در غرب کابل هدف حمله انفجاری قرار دادند که در آن 90 دانش آموز کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند و هنوز هم دانش آموزی ناپدید است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها