کد خبر: 491536
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۴:۱۰
| |

انصراف چین از ادامه میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی 2022

فدراسیون فوتبال چین که از سوی AFC به عنوان میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه A انتخاب شده بود، از میزبانی این دیدار ها انصراف داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا، امارات را به عنوان میزبان بازی های این گروه معرفی کرد.

انصراف چین از ادامه میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی 2022
کد خبر: 491536
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۴:۱۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال چین (CFA) روز دوشنبه اعلام کرد: با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، باقیمانده مسابقات گروه A مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر به جای شهر سوژو چین در دبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از شینهوا، فدراسیون فوتبال چین که از سوی AFC به عنوان میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه A انتخاب شده بود، از میزبانی این دیدار ها انصراف داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا، امارات را به عنوان میزبان بازی های این گروه معرفی کرد.

تیم های چین، سوریه، مالدیو و گوام در گروه A بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر قرار دارند.

گزارش به نقل از فدراسیون فوتبال چین حاکی است، به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا در مالدیو و سوریه، تیم های دو کشور باید به محض ورود به چین طبق اقدامات پیشگیری از کرونا در قرنطینه سخت قرار گیرند. این بدان معنا است که این تیم ها توانایی رقابت را از دست خواهند داد.

بر اساس قانون چین و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر فردی که به این کشور سفر می کند باید 2 تا سه هفته در قرنطینه باشد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال چین آمده است: به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، چین موافقت کرده است بازی های باقی مانده گروه A در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را به دبی منتقل کند.

طبق برنامه قبلی، چین در تاریخ 3 ژوئن /13 خرداد/ به مصاف مالدیو می رود، در حالی که مالدیو در 7 ژوئن /17 خرداد/ به مصاف سوریه می رود.

چین روز گذشته /یکشنبه/ در سوژو 7-0 تیم گوام را شکست داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها