کد خبر: 490046
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۸:۴۴:۲۹
| |

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین:

گفت‌وگو‌های وین در چارچوب‌های مختلف در جریان است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین گفت: گفت‌وگو‌های وین در حال انجام است؛ جلسات متعدد در قالب‌های مختلف. ما درمورد پیشرفت حاصل شده، تلاش‌های دیپلماتیک در حال انجام و مسیر پیش رو تبادل نظر کردیم.

گفت‌وگو‌های وین در چارچوب‌های مختلف در جریان است
کد خبر: 490046
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۸:۴۴:۲۹

اعتمادآنلاین| نماینده روسیه با تاکید بر دیدار با نمایندگان آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در مذاکرات برجامی گفت مذاکرات وین در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین درباره مذاکرات برجامی اعلام کرد: «گفت‌وگو‌های وین در حال انجام است؛ جلسات متعدد در قالب‌های مختلف.»

میخائیل اولیانوف با بیان اینکه «نمایندگان روسیه و آمریکا بار دیگر دیدار کردند و مانند همیشه بحث‌های مفیدی داشتند»، گفت: «امروز با روسای هیئت‌های نمایندگی فرانسه، آلمان و انگلیس در مذاکرات وین درباره برجام دیدار کردیم.»

نماینده روسیه در مذاکرات وین افزود: «ما درمورد پیشرفت حاصل شده، تلاش‌های دیپلماتیک در حال انجام و مسیر پیش رو تبادل نظر کردیم.»

هدف تمام طرف‌های برجامی حصول توافق است


نماینده روسیه در مذاکرات برجامی در وین با تاکید بر اینکه «طرف‌های حاضر در مذاکرات هسته‌ای ایران نظرات متفاوتی دارند» تصریح کرد: «اما همگی برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش می‌کنند و آن حصول توافق است. به همین دلیل به دنبال راه‌حلی قابل قبول برای همه هستند.»

میخائیل اولیانوف روز گذشته (سه‌شنبه) از احتمال نهایی شدن نشست کمیسیون برجام در مذاکرات وین سخن گفت.

طرف‌های مختلف درحالی درباره احتمال احیای توافق برجام سخن می‌گویند که مقامات واشنگتن بار‌ها تاکید کرده‌اند تنها درصورت مذاکره درباره برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای ایران حاضر به برداشتن کامل تحریم‌ها علیه تهران هستند.

این درحالی است که مقامات کشورمان بار‌ها تاکید کرده‌اند تا زمانی که تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو نشوند، پای‌بندی کامل به مفاد برجام امکان‌پذیر نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها