کد خبر: 489810
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۵۰:۲۸
| |

قریشی وزیر امور خارجه پاکستان:

صلح در خاورمیانه بدون حل مسئله فلسطین برقرار نخواهد شد

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان افزود: تلاش‌ها برای برقراری صلح و آتش بس در منطقه توسط پاکستان و برخی کشورهای مسلمان موفقیت آمیز بوده و جامعه جهانی باید بیدار شود تا استراتژی مشترکی را برای حل این مسئله اتخاذ کنند. صلح در خاورمیانه بدون حل مسئله فلسطین برقرار نخواهد شد.

صلح در خاورمیانه بدون حل مسئله فلسطین برقرار نخواهد شد
کد خبر: 489810
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۵۰:۲۸

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه پاکستان با تأکید بر اینکه صلح در خاورمیانه بدون حل مسئله فلسطین برقرار نخواهد شد، گفت: جامعه جهانی باید بیدار شود تا استراتژی مشترکی را برای این مسئله اتخاذ کنند.

به گزارش فارس؛ «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: هیچ پایگاه آمریکایی در زمان نخست‌وزیری «عمران خان» در پاکستان ساخته نخواهد شد.

وی در جلسه مجلس سنای این کشور گفت: هیچ پایگاه نظامی و هوایی برای هواپیماهای بدون سرنشین و یا بالگردهای آمریکایی در خاک پاکستان ساخته نمی شود.

قریشی افزود: تلاش‌ها برای برقراری صلح و آتش بس در منطقه توسط پاکستان و برخی کشورهای مسلمان موفقیت آمیز بوده و جامعه جهانی باید بیدار شود تا استراتژی مشترکی را برای حل این مسئله اتخاذ کنند. صلح در خاورمیانه بدون حل مسئله فلسطین برقرار نخواهد شد.

به گفته وی، مسئولیت صلح و امنیت جهانی به عهده شورای امنیت است. رئیس‌جمهور مجمع عمومی سازمان ملل در سفری 2 روزه به پاکستان می آید و در آنجا روند مذاکرات را ادامه می دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها