کد خبر: 489700
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۷:۱۵:۰۰
| |

میخائیل اولیانوف:

تمامی مذاکره کنندگان در وین اراده سیاسی برای دستیابی به نتیجه موفقیت آمیز دارند

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر نوشت: تمامی آنها (مذاکره کنندگان در وین) با وجود دیدگاه مختلف درباره برخی موضوعات، اراده سیاسی برای اطمینان از حصول نتیجه موفقیت آمیز دارند.

تمامی مذاکره کنندگان در وین اراده سیاسی برای دستیابی به نتیجه موفقیت آمیز دارند
کد خبر: 489700
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری نوشت که تمامی مذاکره کنندگان در وین اتریش اراده سیاسی برای اطمینان از حصول نتیجه موفقیت آمیز دارند.

به گزارش فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر نوشت که عزم سیاسی در میان مذاکرات در گفت‌وگوهای وین درباره برجام وجود دارد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «تمامی آنها (مذاکره کنندگان در وین) با وجود دیدگاه مختلف درباره برخی موضوعات، اراده سیاسی برای اطمینان از حصول نتیجه موفقیت آمیز دارند».

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) که عصر روز سه‌شنبه در گرندهتل شهر وین آغاز شد و بعد از حدود یک ساعت و نیم به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان در نشست سه شنبه به رایزنی‌ درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق پرداختند.

روسای همه هیأت‌ها در نشست سه شنبه با اشاره به دستاوردهای حاصله در چهار دور قبلی مذاکرات به خصوص در دور چهارم و با استقبال از استمرار تفاهم فنی ایران و آژانس بر جدیت و تعهد خود برای تداوم کار فشرده با تمرکز بر موضوعات اصلی باقیمانده تأکید کردند.

عراقچی پیش از نشست با «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات و همچینن «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها