کد خبر: 489546
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۳:۰۷:۱۸
| |

در موضع گیری انتخاباتی:

نوری المالکی: انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد

نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در بیانیه ای با اشاره به اینکه اخیرا سخن از تعویق انتخابات پارلمانی زیاد شده است، عنوان کرد: ما می خواهیم تاکید کنیم که انتخابات در موعد مقرر آن برگزار خواهد شد و تعویقی در کار نخواهد بود.

نوری المالکی: انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد
کد خبر: 489546
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۳:۰۷:۱۸

اعتمادآنلاین| رئیس ائتلاف دولت قانون عراق موضع خود را نسبت به فراخوانی ها برای تعویق انتخابات پارلمانی زودهنگام و تشکیل دولت فوق العاده، اعلام کرد.


به گزارش مهر به نقل از الفرات نیوز، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق موضع خود را نسبت به فراخوانی ها برای تعویق انتخابات پارلمانی زودهنگام و تشکیل دولت فوق العاده، اعلام کرد.

وی در بیانیه ای با اشاره به اینکه اخیرا سخن از تعویق انتخابات پارلمانی زیاد شده است، عنوان کرد: ما می خواهیم تاکید کنیم که انتخابات در موعد مقرر آن برگزار خواهد شد و تعویقی در کار نخواهد بود.

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق افزود: همچنین بر مخالفت شدید خود با دولت فوق العاده تاکید می کنیم زیرا به معنای تمرد علیه دموکراسی و اصول گذار قدرت پارلمانی و اهانت به اراده مردم عراق است که عزم خود را برای شرکت گسترده در این انتخابات جزم کرده است.

مالکی با تاکید بر اینکه تلاش های کمیسیون عالی انتخابات پس از آن همه تلاش برای غلبه بر مشکلات به هدر نخواهد رفت، نیروهای سیاسی و اجتماعی را به مخالفت با ایده تعویق انتخابات فراخواند و اینکه بر برگزاری آن اصرار کنند.

وی همچنین از دولت خواست با جدیت و قاطعیت در راستای برنامه ریزی انتخابات و فراهم کردن شرایط ایمن برای محافظت از نامزدها و رای دهندگان تلاش کند و جلوی هرگونه تقلب را بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها