وزیر اسرائیلی، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه را به ترور تهدید کرد

علی‌رغم تسلیم‌شدن اسرائیل در برابر مقاومت گروه‌های فلسطینی و اعلام آتش‌بس یکجانبه با نوار غزه، مسئولان تل‌آویو اما هنوز به لفاظی و تکرار تهدیدهای پوشالی علیه سران جنبش مقاومت حماس ادامه می‌دهند.

وزیر اسرائیلی، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه را به ترور تهدید کرد
کد خبر: 489520
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۲:۳۲:۲۴

اعتمادآنلاین| وزیر اقتصادی رژیم صهیونیستی با تهدید سران جنبش حماس به ترور، مدعی شد اینکه تل‌آویو با نوار غزه آتش‌بس یکجانبه اعلام کرده به معنی مصون شدن رهبران مقاومت فلسطینی از عملیات‌های ترور نیست.

به گزارش فارس، علی‌رغم تسلیم‌شدن رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت گروه‌های فلسطینی و اعلام آتش‌بس یکجانبه با نوار غزه، مسئولان تل‌آویو اما هنوز به لفاظی و تکرار تهدیدهای پوشالی علیه سران جنبش مقاومت حماس ادامه می‌دهند.

«اسرائیل کاتص» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی و عضو کابینه سیاسی-امنیتی این رژیم، شامگاه دوشنبه با تکرار تهدیدهای پوشالی علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی، مدعی شد هرگونه کوچکترین شکستن آتش‌بس نوار غزه می‌تواند منجر به ترور سران حماس شود.

کاتص در مصاحبه با وبگاه «یدیعوت آحارونوت» با ادعای اینکه جنبش حماس در جریان جنگ 12 روزه اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، صدمات سختی دیده، تهدید کرد اگر حماس به اقدام علیه اسرائیل ادامه دهد، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه ترور خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حضور السنوار در خیابان‌های نوار غزه بعد از اعلام آتش‌بس یکجانبه از سوی رژیم صهیونیستی، ادعا کرد که این آتش‌بس به معنای اعطای مصونیت به او و دیگر سران گروه‌های مقاومت فلسطینی نیست.

بر اساس این گزارش، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «او از پناهگاه خود خارج شده ولی باید بداند که او صلاح‌الدین [ایوبی] نیست که امپراطوری مسیحیان را شکست داد و اورشلیم [بیت‌المقدس] را آزاد کرد. بنظر من، او [السنوار]، حماس را به سخت‌ترین شکستش از نظر ضرباتی که دریافت کرد، هدایت نمود».

به نوشته وبگاه یدیعوت آحارونوت، کاتص در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود با مشروط کردن ورود هرگونه کمک‌های بین‌المللی به نوار غزه به بازگشت اجساد نظامیان کشته‌شده و همچنین آزادی اسرائیلی‌ها بازداشتی، افزود:‌ «ما قوانین جدیدی گذاشتیم، و حماس باید از آنها اطاعت کند».

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

پیش از این تهدیدهای کاتص، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل نیز با تهدید سران جنبش مقاومت حماس به ترور، مدعی شد که احتمال اشغال مجدد نوار غزه در آینده وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها