کد خبر: 489229
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۸:۲۵
| |

وحشی‌گری اسرائیل چالش بزرگی در راستای مسئولیت جهانی است

نماینده پارلمان الجزایر گفت: وحشی گری اسرائیل برای خودنمایی در مقابل جهان چالش بزرگی در راستای مسئولیت جهانی است و نیازمند بازبینی مواضع است. آنچه در فلسطین رخ می دهد یک جنایت جنگی کامل است.

وحشی‌گری اسرائیل چالش بزرگی در راستای مسئولیت جهانی است
کد خبر: 489229
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۸:۲۵

اعتمادآنلاین| نماینده پارلمان الجزایر با بیان اینکه آنچه در فلسطین رخ می دهد یک جنایت جنگی کامل است بر ضرورت توجه اتحادیه های پارلمانی به آرمان فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده پارلمان الجزایر در چهارمین نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در امروز در هتل اوین تهران برگزار شد، گفت: وحشی گری اسرائیل برای خودنمایی در مقابل جهان چالش بزرگی در راستای مسئولیت جهانی است و نیازمند بازبینی مواضع است.

وی افزود: برنامه کاری ما بکارگیری مکانیزم های پارلمانی برای کمک به مردم بی دفاع فلسطین است تا ظلمی که به مردم فلسطین روا می شود را از دوش شان برداریم. ما باید از مبارزه با اشغالگری عبرت بگیریم.

نماینده پارلمان الجزایر آرمان فلسطین را عدل عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه در فلسطین در حال وقوع است یک جنایت جنگی کامل است اما برخوردی با آن نمی شود. زیرا معیارها در جهان دچار اختلال شده، ما باید آرمان فلسطین را همواره در برنامه کاری خود قرار دهیم و اتحادیه‌های پارلمانی آن را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما باید متناسب با تغییرات در خاورمیانه دیپلماسی خود را بهبود ببخشیم و روحیه مقاومت را تقویت کنیم تا اشغالگران سو استفاده نکنند. تجربه الجزایر نمونه خوبی است که نشان می دهد وحدت و اتحاد دستاوردهای بزرگی دارد. همچنانکه الجزایر توانست با کنار گذاشتن اختلاف و همچنین اتحاد بر استعمار پیروز شود.

وی در پایان گفت: موضع ملت، دولت و حکومت الجزایر همواره درخواست از سازمان ملل و نهادهای بین المللی برای کمک به فلسطین و در نظر گرفتن مصلحت فلسطین بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها