کد خبر: 488965
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۷:۰۳
| |

افسر اسرائیلی:

حماس پیروزی بزرگی به دست آورد/در جنگ آتی شاهد فاجعه عظیمی خواهیم بود

اسحاق بریک، ژنرال ذخیره در ارتش اسرائیل اعلام کرد: در جنگ آتی با غزه فاجعه‌ای رخ خواهد داد که صدها بار بزرگتر از فاجعه ریزش پل در جبل الجرمق(ریزش پل در مراسم یهودیان افراطی) است و جنگ اکتبر 1973 در برابر آن یک داستان کوتاه است.

حماس پیروزی بزرگی به دست آورد/در جنگ آتی شاهد فاجعه عظیمی خواهیم بود
کد خبر: 488965
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۷:۰۳

اعتمادآنلاین| یک افسر اسرائیلی نسبت به فاجعه بزرگی که در جنگ آتی با غزه رخ خواهد داد، هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، اسحاق بریک، ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در جنگ آتی با غزه فاجعه‌ای رخ خواهد داد که صدها بار بزرگتر از فاجعه ریزش پل در "جبل الجرمق"(ریزش پل در مراسم یهودیان افراطی) است و جنگ اکتبر 1973 در برابر آن یک داستان کوتاه است. جبهه داخلی در رژیم صهیونیستی مرکز اصلی جنگ خواهد بود.

وی گفت: میلیون‌ها اسرائیلی برای دوره طولانی زیر شلیک موشک‌ها از جمله موشک‌های هوشمند و پهپادهای انتحاری قرار می‌گیرند و هیچ کسی قادر به زندگی در آنجا نخواهد بود و هیچ کسی ادعای رهبران ارشد اسرائیل را درباره پیروزی بر حماس یا نابودی آن قبول نخواهد کرد.

وی گفت: نخست‌وزیر و وزیر جنگ طبق معمول درباره پاسخی حرف می‌زنند که حماس و جهاد آن را فراموش نخواهند کرد. حماس و جهاد تنها خطر نیستند بلکه قطره‌ای در محیط درگیری هستند که احتمالا در قدس و داخل اسرائیل همزمان با شلیک هزاران موشک و حملات کماندوهای حماس رخ خواهد داد.

بریک گفت: اکنون تصور کنید که حزب‌الله وارد جنگ شده و هزاران تن از نیروهایش به مرزهای شمالی منتقل شوند درحالی که همزمان موشک شلیک می‌کنند. چه اتفاقی می‌افتد؟

بریک خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: بدون آگاهی عمومی تغییری رخ نخواهد داد و مردم باید این حقیقت را بدانند. ممکن است بترسید و بگویید نمی‌خواهید آن را بشنوید اما ناگهان منزلتان را از دست می‌دهید و نزدیکانتان کشته می‌شوند.

وی تأکید کرد: به رغم چیزی که سخنگوی ارتش اسرائیل درباره حمله به حماس می‌گوید این حماس است که پیروزی بزرگی به دست آورد و موشک‌های زیادی شلیک کرد. حماس و جهاد اعلام کردند که می‌توانند هر لحظه شلیک موشک‌ها را شروع کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها