ادامه قانون شکنی صهیونیستها و یورش دوباره شهرک نشینان به مسجد الاقصی

نظامیان صهیونیست صبح امروز مسجد الاقصی را به محاصره خود درآورده و مانع از ورود جوانان به داخل مسجد برای نماز شدند. این یورش همزمان با پایان یافتن حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی اتفاق افتاد.

ادامه قانون شکنی صهیونیستها و یورش دوباره شهرک نشینان به مسجد الاقصی
کد خبر: 488697
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۰:۱۹:۰۶

اعتمادآنلاین| خبرنگار «الجزیره» گزارش کرد که حدود 25 نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست افراطی به صورت غیرقانونی صبح امروز بار دیگر (یکشنبه) تحت حفاظت شدید نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به محوطه «مسجدالاقصی» یورش بردند و مانع از ورود جوانان فلسطینی به داخل این مسجد شدند.

به گزارش ایرنا، شبکه «الشرق العاجل» به نقل از خبرنگار الجزیره نوشت: مهاجمان یکی از نگهبانان مسجدالاقصی را که قصد داشت از یورش آنها فیلم بگیرد، دستگیر کردند.

نظامیان صهیونیست نیز صبح امروز مسجد الاقصی را به محاصره خود درآورده و مانع از ورود جوانان به داخل مسجد برای نماز شدند. این یورش همزمان با پایان یافتن حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی اتفاق افتاد. این در حالی است که تماس‌های فلسطینیان برای سفر به مسجد الاقصی و محافظت از آن گسترش یافته است.

در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها در محله «شیخ جراح» در شرق بیت المقدس که به مسجدالاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار دادند.

حملات علیه غزه پس از 12 روز در نهایت با پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی پایان یافت.

شاخه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در این مدت با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از 12 هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از12 روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست 3 ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کند.

با وجود این آتش‌بس، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز در گفت وگو با شبکه «کان» این رژیم از سر درماندگی از شکست رژیم اشغالگر در غزه، رهبران مقاومت فلسطین را تهدید به ترور کرد و گفت: «یحیی السنوار» و «محمد الضیف» از اهداف ترور اسرائیل هستند.

گفت: یحیی السنوار رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و محمد الضیف فرمانده «گردان‌های القسام» (شاخه نظامی حماس) همچنان اهدافی برای ترور هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها