کد خبر: 487999
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۰۸:۲۳:۲۹
| |

بشار اسد:

رژیم صهیونیستی زبان صلح نمی‌فهمد

رییس جمهوری سوریه گفت: رژیم صهیونیستی زبان صلح و مذاکره نمی‌فهمد و حضورش در این منطقه بر پایه ترور ملت‌ها و تجاوز به حقوق آنها بنا شده است.

رژیم صهیونیستی زبان صلح نمی‌فهمد
کد خبر: 487999
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۰۸:۲۳:۲۹

اعتمادآنلاین| بشار اسد روز پنجشنبه در دیدار با شماری از رهبران و نمایندگان گروه های فلسطینی بار دیگر بر موضع ثابت سوریه در قبال فلسطین و حمایت از مبارزات ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنان در دفاع از خود و استیفای حقوق شان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار آخرین تحولات در سرزمین های اشغالی و ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات این رژیم در ارتباط با اخراج فلسطینی ها از سرزمین های شان در قدس که با هدف تغییر وضعیت و هویت این شهر صورت می گیرد، بررسی شد.

اعضای هیات فلسطینی نیز تاکید کردند که پایداری سوریه در جنگ علیه گروه های تروریستیِ مورد حمایت برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، در تحکیم مقاومت ملت فلسطین نقش داشت. آنان همچنین تداوم حمایت های سوریه از ملت فلسطین و مقاومت و یکپارچگی آن را ستودند.

اعضای این هیات همچنین تاکید کردند که حوادث اخیر در فلسطین و اقدام رژیم اشغالگر در ارتباط با کشتار ملت فلسطین و نابودی سرزمین های فلسطینی نشان می دهد که گزینه مقاومت، مبنای بازپس گرفتن حقوق و سرزمین های غصب شده است.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (20 اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که تاکنون بر اثر آن، 230 تن از جمله 65 کودک، 39 زن و 17سالمند شهید و یک هزار و 719 تن زخمی شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها