کد خبر: 487939
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۰:۱۰
| |

سخنگوی حماس:

زمان اخراج سفرای صهیونیست از کشورهای عربی فرا رسیده است

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر لزوم اخراج سفیران اسرائیلی از کشورهای عربی و اسلامی و پایان دادن به تمامی ابعاد عا‌دی‌‌سازی روابط تأکید کرد.

زمان اخراج سفرای صهیونیست از کشورهای عربی فرا رسیده است
کد خبر: 487939
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۰:۱۰

اعتمادآنلاین| همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه، سخنگوی حماس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفت که زمان آن شده، کشورهای عربی و اسلامی سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

به گزارش فارس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر لزوم اخراج سفیران رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی و اسلامی و پایان دادن به تمامی ابعاد عا‌دی‌‌سازی روابط تأکید کرد.

سخنگوی حماس درباره پیام مقاومت به کشورهای سازشگر در نبرد کنونی، گفت: «عادی‌سازی روابط بزرگترین خطر برای قدس، [مسجد] الاقصی، ملت فلسطین و همچنین منطقه است. درواقع اکنون زمان آن رسیده است که سفرای صهیونیست از کشورهای عربی و اسلامی اخراج شوند و به تمام ابعاد عادی‌سازی روابط پایان داده شود».

فوزی برهوم در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اهداف مقاومت و به‌ویژه حماس در آینده نزدیک و چشم‌انداز دور در رویاروی با دشمن، اظهار داشت که هدف حماس از تقابل با دشمن دست‌یابی به اهدافی راهبردی برای ملت فلسطین است که با آن خون فلسطینیان، سرزمینشان و مقدسات آن از تجاوزها و کارشنکنی‌ها مصون بماند.

برهوم درباره تفاوت جنگ فعلی با نبردهای پیشین گفت که در هر یک از نطقه‌های عطف جنگ با دشمن، تجربه و توانمندی‌ها برای برخورد با آن‌ها بیشتر می‌شود.

او افزود، ما در این نبرد از نظر سیاسی، نظامی، مردمی یکپارچه شدیم و تسلیحات جدیدی وارد [عرصه] کرده‌ایم که دشمن با دیدن آن به‌شدت شوکه شده است.

سخنگوی حماس در پایان اظهار داشت: «ما به تمام ابعاد حمایت مادی، نظامی، سیاسی و رسانه‌ای نیازمندیم و از تمام کسانی که در کنار ما ایستاده‌اند تشکر می‌کنیم. از کشورهای عربی و اسلامی کمک‌های بیشتری خواسته می‌شود. طبیعتا ایران در این حمایت‌ها حضور دارد».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها