کد خبر: 487845
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۱:۰۴:۴۳
| |

پانزده شهید و مجروح در یازدهمین روز از تجاوز سرائیل به غزه

در نتیجه حمله جنگنده‌های اسرائیل به منطقه السطر الغربی در خان یونس، هدی صلاح الخزندار 32 ساله به شهادت رسید و 14 نفر دیگر مجروح شدند.

پانزده شهید و مجروح در یازدهمین روز از تجاوز سرائیل به غزه
کد خبر: 487845
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۱:۰۴:۴۳

اعتمادآنلاین| در حملات صبح امروز (پنجشنبه) ارتش صهیونیستی به منطقه «خان یونس» و جنوب نوار غزه، یک شهروند فلسطینی شهید و 14 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا در غزه، در نتیجه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه «السطر الغربی» در خان یونس، «هدی صلاح الخزندار» 32 ساله به شهادت رسید و تعدادی از فرزندان وی نیز زخمی شدند.

همچنین در اثر این حملات و تخریب خانه‌ای در محله «الصبره» در جنوب غزه 5 تن مجروح و به مجتمع پزشکی «الشفا» در این شهر منتقل شدند.

به دنبال بمباران اردوگاه «جبالیا» و «البواریج» در مرکز غزه 9 نفر بر اثر اصابت ترکش زخمی شدند. این در حالی است که صهیونیست‌ها با حملات دوباره به غزه خسارت زیادی به «الصفطاوی» و بسیاری از زمین‌های کشاورزی این منطقه وارد کردند.

وزارت بهداشت غزه دیشب اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزات رژیم اسرائیل به این باریکه تاکنون 218 نفر شهید شدند که از میان 63 کودک، 37 زن و 16 نفر سالخورده هستند، علاوه بر این حدود هزار و 508 تن دیگر نیز در نتیجه حملات ارتش صهیونیستی در غزه مجروح شده‌اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این تجاوزات، تاکنون هزاران موشک‌ را به شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمینهای اشغالی شلیک کرده است، به طوری که شهرک نشینان از ترس این حملات، به پناهگاهها هجوم برده‌اند.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 200 موشک از غزه به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک شده که از این تعداد 70 موشک دیشب شلیک شده است .

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها ساکن در محله «شیخ جراح» در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و سرزمینهای اشغالی را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده‌اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه‌ای را علیه مناطق مختلف مسکونی این باریکه صورت می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها