وزارت بهداشت فلسطین:

شهدای غزه به 227 نفر افزایش یافت

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: طی 10 روز گذشته از آغاز حملات پی در پی اسرائیل به غزه، 227 نفر از جمله 64 کودک، 38 زن و 17 سالخورده شهید شدند.

شهدای غزه به 227 نفر افزایش یافت
کد خبر: 487750
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۰۷:۴۷:۱۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه چهارشنبه اعلام کرد، شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 227 نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، اشرف القدره گفت: طی 10 روز گذشته از آغاز حملات پی در پی اسرائیل به غزه، 227 نفر از جمله 64 کودک، 38 زن و 17 سالخورده شهید شدند.

وی افزود: طی این مدت همچنین یک هزار و 630 فلسطینی از جمله 470 کودک و 310 زن نیز زخمی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه با ابراز نگرانی شدید از آوارگی 50 هزار فلسطینی در این باریکه گفت: وضعیت بهداشتی و معیشتی در 52 مرکز حمایتی مناسب نیست و همین مسأله ممکن است باعث آغاز موج سوم کرونا در غزه و شیوع بیماری های مسری و پوستی شود که کار را برای کادر بهداشتی در این باریکه سخت خواهد کرد.

القدره همچنین خواستار کمک فوری 46 میلیون دلاری برای کمک به بخش درمانی غزه شد و گفت این کمک ها در حال حاضر برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برای این باریکه فوری و ضروری است.

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها