کد خبر: 487229
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۴:۱۶:۰۴
| |

پیام ویدئویی جنبش فلسطینی به فرمانده صهیونیست: هدف بعدی، خانه توست

گردان‌های المجاهدین ضمن اتشار ویدیویی از اهدافی که در فلسطین اشغالی هدف گرفته شده است به فرمانده نیروهای جنوبی ارتش اسارئیل هشدار داد که هدف بعدی منزل وی خواهد بود.

پیام ویدئویی جنبش فلسطینی به فرمانده صهیونیست: هدف بعدی، خانه توست
کد خبر: 487229
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۴:۱۶:۰۴

اعتمادآنلاین| گردان‌های «المجاهدین» ویدئویی از اهدافی که در فلسطین اشغالی هدف گرفته شده، منتشر کرد و به فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که هدف بعدی منزل وی خواهد بود.

به گزارش فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی همچنان به موشک‌باران شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در همین زمینه گردان‌های «المجاهدین» (کتائب المجاهدین) با انتشار ویدئویی « الیزیر تولدانو» فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که هدف بعدی منزل وی است.

«الیزیر تولدانو» فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه (دیروز) در حال مصاحبه زنده با کانال 13 تلویزیون این رژیم است که ناگهان فراری شد.

در ابتدای این ویدئو برخی اماکن هدف گرفته شده از جمله منازل فرماندهان صهیونیست نمایش داده شده است.

رژیم صهیونیستی در آخرین آمار اعلام کرده که در این درگیری که از دوشنبه هفته قبل آغاز شده و هنوز ادامه دارد بیش از 3000 موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها