در تکذیب ادعای اسرائیل:

حماس: هیچ دفتری در برج الجلاء نداریم

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس گفت: ادعاها درباره وجود دفاتر حماس در برج الجلاء غزه دروغ است و تلاشی برای توجیه جنایت هدف قرار دادن این برج غیرنظامی است که محل دفاتر شبکه‌ها و خبرگزاری‌های بین المللی مثل الجزیره و آسوشیتدپرس و همچنین ساختمان‌های مسکونی است.

حماس: هیچ دفتری در برج الجلاء نداریم
کد خبر: 487091
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۰:۴۹:۲۵

اعتمادآنلاین| جنبش حماس ادعاهای رژیم صهیونیستی را درباره وجود دفاتر این جنبش در برج الجلاء غزه که توسط این رژیم هدف قرار گرفت، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس گفت: ادعاها درباره وجود دفاتر حماس در برج الجلاء غزه دروغ است و تلاشی برای توجیه جنایت هدف قرار دادن این برج غیرنظامی است که محل دفاتر شبکه‌ها و خبرگزاری‌های بین المللی مثل الجزیره و آسوشیتدپرس و همچنین ساختمان‌های مسکونی است.

وی گفت: هدف قرار دادن برج الجلاء در راستای جنایت‌های جنگی و ضد بشری علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن منازل و محله‌های مسکونی و نهادهای مدنی است.

ارتش اسرائیل اخیرا برج الجلاء در نوار غزه را طی حمله‌ای موشکی ویران کرد؛ برجی که دفاتر بسیاری از خبرگزاری‌های بین‌المللی و داخلی در آن قرار داشت.

در پی این حمله موشکی، برج 11 طبقه‌ای الجلاء کاملا تخریب شد.

طبق گزارش رسانه‌ها ارتش اسرائیل چند ساعت پیش از حمله به این برج، خواستار تخلیه آن شده بود.

شبکه الجزیره و خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، فرانسه و دفاتر شماری دیگر از رسانه‌های بین‌المللی و داخلی در این برج قرار داشت.

طبق گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی تنها چند دقیقه کوتاه به ساکنان و کارمندان برج الجلا پیش از بمباران آن فرصت داد تا وسایلشان را از این برج خارج کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها