کد خبر: 486789
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۱۱:۴۰
| |

نتایج حملات به غزه، نتانیاهو را از جشن و شادی منصرف کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل قصد داشت نتایج حملات علیه غزه را جشن بگیرد اما بعد از اینکه فهمید نتایج خوبی نداشته و شلیک موشک‌ها از غزه ادامه دارد، منصرف شد.

نتایج حملات به غزه، نتانیاهو را از جشن و شادی منصرف کرد
کد خبر: 486789
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۱۱:۴۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری فاش کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای جشن و پایکوبی بابت حملات به غزه آماده می‌شد، با دیدن نتایج حملات و پاسخ موشکی مقاومت فلسطین منصرف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، نوعم امی، خبرنگار اسرائیلی گفت، حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین در غزه به اراضی اشغالی متوقف نشده و شب گذشته حملات گسترده‌ای را به شهرک‌های غلاف غزه و بئر السبع انجام داد و توانست در این دور از درگیری‌ها به دستاورد دیگری برسد.

وی گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل قصد داشت نتایج حملات علیه غزه را جشن بگیرد اما بعد از اینکه فهمید نتایج خوبی نداشته و شلیک موشک‌ها از غزه ادامه دارد، منصرف شد.

به گفته منابع، گردان‌های القسام اعلام کرد که شب گذشته شهر بئر السبع و سدیروت و شهرک‌های نتیفوت و اوواکیم را هدف حمله راکتی قرار داده است.

"سرایا القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز از حمله موشکی به سدیروت ونتیفوت وشعار هنیغف در چندین نوبت خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این حملات اعلام کرد که از ساعت 7 دیشب تا 7 صبح امروز 60 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که از آغاز این دور از درگیری‌ها 1180 نقطه را در نوار غزه بمباران کرده و شلیک 3160 موشک و راکت از این باریکه به سمت اراضی اشغالی را رصد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها