کد خبر: 486777
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۴۹:۵۵
| |

خسارت 8 میلیون دلاری به تاسیسات برق غزه در پی حملات اسرائیل

سخنگوی شرکت توزیع برق غزه می‌گوید: خطوط اصلی توزیع برق در این حملات به شدت آسیب دیده‌اند. به گونه ای که بیش از 8 میلیون دلار به تاسیسات و خطوط اصلی برق خسارت وارد شده است.

خسارت 8 میلیون دلاری به تاسیسات برق غزه در پی حملات اسرائیل
کد خبر: 486777
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۴۹:۵۵

اعتمادآنلاین| حملات صبح دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از 8 میلیون دلار به تاسیسات و خطوط اصلی برق خسارت زده است.

به گزارش ایرنا به نقل از تلویزیون العربی قطر، سخنگوی شرکت توزیع برق غزه می‌گوید: خطوط اصلی توزیع در این حملات به شدت آسیب دیده‌اند.

او همچنین از جامعه بین‌الملل خواستار کمک برای تامین انرژی برق در نواز غزه شده است.

مقامات صهیونیست همچنان گذرگاه‌ها را بسته‌اند و مانع ورود سوخت برای تامین نیروگاه‌های برق غزه می‌شوند و در واقع یک جنایت بشری و قتل عام علیه ملت فلسطین در غزه را به راه انداخته‌اند.

ورود محموله‌های کمکی غذایی و دارویی از مصر به غزه

از سوی دیگر اسکای نیوز عربی گزارش داده که 13 کامیون شامل مواد غذایی امروز - دوشنبه - از مصر به همراه 5 کامیون دارو و مواد پزشکی وارد غزه می‌شود.

در حالی که مصر تلاش زیادی برای میانجیگری دارد و گذرگاه رفح را برای اعزام مجروحان به بیمارستان‌های آن کشور برای درمان باز کرده است، اما رژیم صهیونیستی به گفته نخست وزیر فلسطین به هیچ یک از طرح‌های آتش بس پایبند نیست.

اقدام برای صدور قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی

محمد اشتیه نخست وزیر فلسطین همچنین گفته ما برای صدور قطعنامه‌ای در محکومیت حملات اسرائیل به مجمع عمومی سازمان ملل خواهیم رفت.

وزیر خارجه اردن هم تاکید کرده تا زمانی که مردم فلسطین به حقوق خود دست پیدا نکنند منطقه امنیت و ثباتی نخواهد داشت.

نشست ویژه پارلمان اردن در خصوص غزه

در این چارچوب، تلویزیون العربی قطر از برگزاری نشست ویژه‌ای در خصوص تحولات غزه در پارلمان اردن خبر داد.

آژیرهای خطر در جنوب اسرائیل به صدا درآمد

این رسانه عربی به نقل از کانال 13 تلویزیون اسرائیل همچنین گزارش کرد از شهرک‌نشینان نوار غزه خواسته شده که فورا به مناطق امن بروند.

در این پیوند الجزیره در گزارش فوری به نقل از ارتش صهیونیستی خبر داد: در جنوب اسرائیل آژیرهای هشدار دهنده به صدا درآمده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها