کد خبر: 486584
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۸:۱۶:۴۷
| |

در هشتمین روز درگیری ها:

ارتش اسرائیل بار دیگر غزه را هدف قرار داد

جنگنده‌های رژیم اسرائیل لحظاتی قبل پایگاه مقاومت در شهر رفح و محله تل الهوی در جنوب غزه را هدف قرار دادند. همزمان صداهای آژیر خطر در پایگاه نظامی رژیم اسرائیل در جنوب سرزمینهای اشغالی در واکنش به حملات راکتی گروههای مقاومت در غزه، به صدا درآمد.

ارتش اسرائیل بار دیگر غزه را هدف قرار داد
کد خبر: 486584
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۸:۱۶:۴۷

اعتمادآنلاین| جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) مجددا برخی از مناطق نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، جنگنده‌های رژیم اسرائیل لحظاتی قبل پایگاه مقاومت در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین محله «تل الهوی» در جنوب غزه را هدف قرار دادند.

همزمان صداهای آژیر خطر در پایگاه نظامی رژیم اسرائیل در جنوب سرزمینهای اشغالی در واکنش به حملات راکتی گروههای مقاومت در غزه، به صدا درآمد.

سازمان «سرایا القدس» شاخه نظامی «جهاد اسلامی فلسطین» بامداد امروز به تلفای حملات ارتش اشغالگر ، دو شهرک «سدیروت» و «نتیفوت» را موشک باران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) با انجام حملات سنگین، بیش از 80 بار غزه را بمباران کرد.

تحقیقات شبکه «الجزیره» نشان می‌دهد، بمب‌هایی که جنگنده‌های اسرائیلی برای هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی و تاسیسات غیرنظامی در غزه استفاده کرده‌اند، در واقع برای بمباران اماکن نظامی خیلی مستحکم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون را 197 شهید اعلام کردند که در میان آنها 58 کودک و 34 زن به چشم می‌خورد و همچنین یک هزار و 235 نفر نیز زخمی شدند.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی ها در محله «شیخ جراح» در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده‌اند.

در حالی حملات علیه غزه وارد هشتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از بامداد یکشنبه حملات گسترده و وحشیانه‌ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها