کد خبر: 486353
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۵۰:۵۳
| |

رسانه های اسرائیلی:

200 جنگنده در حملات دیشب به غزه مشارکت داشتند

اسکای نیوز عربی امروز (یکشنبه) به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت که بیش از 200 هواپیمای جنگی اشغالگران در حملات دیشب به غزه شرکت کردند.

200 جنگنده در حملات دیشب به غزه مشارکت داشتند
کد خبر: 486353
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۵۰:۵۳

اعتمادآنلاین| رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که بیش از 200 جنگنده در حملات دیشب (شنبه شب) که منجر به شهادت هفت عضو یک خانواده فلسطینی در مرکز غزه شد، شرکت داشتند.

به گزارش ایرنا، «اسکای نیوز» عربی امروز (یکشنبه) به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشت که بیش از 200 هواپیمای جنگی اشغالگران در حملات دیشب به غزه شرکت کردند.

این حملات در حالی است که ارتش صهیونیستی مدعی شده گروه‌های فلسطینی از دهم می سال جاری میلادی تاکنون (یک هفته اخیر) 2900 موشک از غزه به سوی سرزمینهای اشغالی شلیک کرده‌اند.

حملات توپخانه ای و بمباران هوایی دیشب (شنبه) رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به بیش از 50 نقطه در این باریکه موجب شهادت 13 فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

درحالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از دیشب حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز را 153 شهید اعلام کردند که از این تعداد 41 کودک و 23 زن بوده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها