کد خبر: 485260
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

اتاق عملیات گروه‌های مقاومت: عملیات شمشیر قدس ادامه دارد

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 خواست به مقابله با رژیم اشغالگر با امکانات در دسترس ادامه دهند تا این رژیم به تجاوزات خود به مقدسات و ملت فلسطین پایان دهد.

اتاق عملیات گروه‌های مقاومت: عملیات شمشیر قدس ادامه دارد
کد خبر: 485260
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اتاق عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرد، عملیات «شمشیر قدس» تا پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس و مقدسات ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 خواست به مقابله با رژیم اشغالگر با امکانات در دسترس ادامه دهند تا این رژیم به تجاوزات خود به مقدسات و ملت فلسطین پایان دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، در بیانیه صادر شده آمده، نبرد «شمشیر قدس» در دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن تا زمانی که دشمن از تجاوزات خود دست بردارد، ادامه دارد.

اتاق عملیات گروه‌های مقاومت افزود، در دومین روز نبرد (سه‌شنبه) بیش از سیصد موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و بزرگترین ضربه موشکی به رژیم اشغالگر در طول تاریخ نبرد با آن وارد شد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، در صورتی که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه دهد مقاومت هنوز غافلگیری‌های زیادی دارد.

«سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در ساعت پنج صبح (به وقت محلی) با 100 موشک شهرهای تل‌آویو، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت را هدف گرفته است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در بامداد امروز 210 موشک به سمت شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

بنا به گزارش کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در نوار غزه در این سه روز حدود 1000 موشک و راکت به سمت شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها