کد خبر: 485044
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

روسیه:

برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه در هر زمان آماده هستیم

به دنبال تشدید تنشها در قدس شرقی و ایده ی برگزاری نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه، یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما آماده برگزاری نشست در سطح وزیران هستیم و فعالانه از این ایده حمایت می‌کنیم.

برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه در هر زمان آماده هستیم
کد خبر: 485044
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بر اساس اعلام یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه روسیه، مسکو به دنبال تشدید تنشها در قدس شرقی آماده شرکت در یک نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه در هر زمان بوده و این وضعیت در مذاکرات بعدی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل مطرح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ما آماده برگزاری نشست در سطح وزیران هستیم و فعالانه از این ایده حمایت می‌کنیم.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل به زودی به مسکو می‌آید و برگزاری این نشست را هماهنگ می‌کند. ما همواره به او می‌گوییم بگذار ما برای سازماندهی این نشست تلاش کنیم در حالی که مساله وابسته به آماده بودن آمریکایی‌ها و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا است و سرگئی ویکتوروویچ لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه آماده شرکت در یک چنین نشستی در هر زمان است.

این منبع تاکید کرد: مطمئنا تحولات قدس شرقی در نشست لاوروف و گوترش که برای فردا چهارشنبه در شهر مسکو برنامه‌ریزی شده مطرح خواهد شد.

کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه متشکل از آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اتحادیه اروپا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها