رئیس جنبش حماس:

به حملات علیه اسرائیل تا توقف جنایات‌ها در قدس ادامه می‌دهیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد که اگر جنایات رژیم اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی به طور کامل متوقف نشود، حملات راکتی گروه مقاومت این جنبش نیز ادامه خواهد داشت.

به حملات علیه اسرائیل تا توقف جنایات‌ها در قدس ادامه می‌دهیم
کد خبر: 484851
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۰۷:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد سه شنبه اعلام کرد، تا زمانی که جنایات رژیم اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی ادامه یابد، این جنبش به حملات خود علیه رژیم اشغالگر ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «اسماعیل هنیه» بامداد امروز (سه شنبه) در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد که اگر جنایات رژیم اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی به طور کامل متوقف نشود، حملات راکتی گروه مقاومت این جنبش نیز ادامه خواهد داشت.

هنیه گفت: قدس یک نوع معادله قدرت سیاسی، مردمی و میدانی جدیدی را چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی ایجاد کرد و در نهایت این عزم و اراده ملت فلسطین است که پیروز می‌شود.

رییس دفتر سیاسی حماس افزود: معادله ارتباط میان غزه و قدس تغییر نخواهد کرد و زمانی که قدس غزه را به یاری طلبید، غزه بلافاصله لبیک گفت.

نیروهای مقاومت فلسطین دوشنبه شب حملات گسترده موشکی به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه و قدس اشغالی آغاز کردند و همچنان این حملات ادامه دارد.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» پیش تر در بیانیه ای برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب الأجل تعیین کرده بود.

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس شرقی با محکومیت جهانی همراه بوده است.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها