کد خبر: 484692
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

مدیر مسجدالاقصی:

در وضعیت جنگی قرار داریم

عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی بر روی سقف قبه الصخره و درب‌های مسجد القبلی و المروانی مستقر شده‌اند و وضعیت در محوطه‌های مسجدالاقصی مانند میدان جنگ است.

در وضعیت جنگی قرار داریم
کد خبر: 484692
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر مسجد الاقصی امروز دوشنبه در پی بالاگرفتن ناآرامی در داخل و خارج از این مسجد مبارک اعلام کرد، وضعیت در محوطه‌های مسجدالاقصی مانند "میدان جنگ" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی بر روی سقف «قبه الصخره» و درب‌های مسجد «القبلی و المروانی» مستقر شده‌اند.

الکسوانی در ادامه افزود، ده‌ها تن در مسجدالاقصی زخمی شدند، نیروهای رژیم اشغالگر از تمامی درهای منتهی به مسجدالاقصی وارد شدند و اقدام به محاصره اعتکاف کنندگان کردند و هر شخصی را که از درهای این مسجد خارج می‌شد، بازداشت می‌کردند.

مدیر مسجد الاقصی اعلام کرد، وضعیت محوطه‌های مسجدالاقصی مانند یک میدان جنگ است و سربازان رژیم صهیونیستی به سمت نمازگزاران، گلوله‌های مشقی، گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی شلیک می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت، نیروهای رژیم صهیونیستی وارد مسجد القبلی شدند و نمازگزاران به دلیل استفاده زیاد صهیونیست‌ها از گاز اشک‌آور به «قبه الصخره» پناه می‌برند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها