وسواس ماسک و از دست دادن تعادل، دستمایه های جدید ترامپ برای حمله به بایدن

دونالد ترامپ در یک سخنرانی در جریان نشست مربوط به حزب جمهوریخواه از جو بایدن از بابت مسائلی همچون وسواس در ماسک زدن، از دست دادن تعادلش و همچنین حمایتش از سقط جنین انتقاد کرد.

وسواس ماسک و از دست دادن تعادل، دستمایه های جدید ترامپ برای حمله به بایدن
کد خبر: 482810
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۳۹:۲۱

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در صدر فهرست سوزان بی. آنتونی برای اجلاس رهبران حامی زندگی در محل پالم بیچ ایالت فلوریدا قرار داشت.

این اجلاس به روی مطبوعات بسته بود اما حرفهای ترامپ به طورخلاصه در توئیتر از سوی مولی همینگوی خبرنگار و دبیر ارشد پایگاه فدرالیست و از عوامل فاکس نیوز منتشر می شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس اعلام حسب توئیتر متعلق به همینگوی، ترامپ بخش عمده زمانش روی صحنه را صرف حمله به جو بایدنی که او را «یکی ازافراطی ترین و رادیکال ترین روسای جمهور» تاریخ آمریکا خواند، کرد.

ترامپ در این صحبتهایش اقدامات بایدن در حمایت از سقط جنین را محکوم و عنوان کرد که این رئیس جمهور دموکرات کاتولیک آمریکا در زمان کمپین انتخاباتی خود نسبت به برنامه های سیاسی مشخص خود درباره این عنوان سکوت کرده بود.

او همچنین آنچه که رسانه های «انگشت نما» در سهیل گیری نسبت به جو بایدن، حتی با وجود سه بار بی تعادل شدن به هنگام بالا رفتن از پلکان هواپیمای ویژه ریاست جمهوری در ماه مارس، خواند را محکوم کرد.

ترامپ همچنین در انتقاداتش در قبال عادت به ماسک زدن کلیت دموکراتها را مورد حمله قرار داده و استدلال کرد که داشتن ماسک بعد از واکسیناسیون به نرخ پذیرش واکسن آسیب وارد می کند.

او نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به خاطر زدن یک ماسک بزرگ در چند روز قبل مسخره کرده و گفت، «هرگز چیزی آنقدر بزرگ ندیده است».

ترامپ همچنین بایدن را به خاطر زدن ماسک به هنگام کنفرانس از راه دور با نرم افزار زوم با رهبران جهان مسخره کرده و گفت: نمیتوانستید یک کلمه از حرفهایی که او زد را بشنوید.

ترامپ در حوالی انتهای صحبتهایش مدیریت انتخابات 2002 را یک «دروغ بزرگ» خواند.

اجلاس فهرست سوزان بی آنتونی ماموریتش «پایان دادن به سقط جنین از طریق گزینش رهبران ملی و حمایت از قوانین نجات دهنده زندگی» بوده و به میزبانی از کاندیداهای ریاست جمهوری ارشد در اجلاس مشهور بوده و این مورد در امسال نیز تفاوتی نداشت.

همچنین رون دسانتیس، فرماندار فلوریدا هم قرار بوده به همراه سناتور ریک اسکات، در این اجلاس سخنرانی داشته باشد.

بر اساس بخشهایی از سخنرانی دسانیس، او متمرکز بر سابقه اش در انتصاب قضات دادگاه عالی که به حاکمیت قانون و آزادی مذهبی احترام می گذراند شده و امضای قوانین تقویت کننده خانواده ها و فرستادن پیام روشن درباره انجام تمامی تلاشها برای جلوگیری از سقط جنین شد.

او گفت: ساختن یک فرهنگ زندگی نیازمند این است که ما از سیاستهایی برای مبارزه به نفع آسیب پذیرترین ها حمایت کنیم.

این اجلاس تا امشب نیز ادامه داشته و قرار است شاهد سخنرانی های چند سناتور از جمله تیم اسکات، تد کروز و مارکو روبیو باشدو مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و از نامزدهای بالقوه برای انتخابات 2024 نیز قرار است سه شنبه شب در این اجلاس سخنرانی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها