کد خبر: 482739
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۳:۱۳
| |

کشته شدن 5 تن از جمله قانون‌گذار اخراجی حزب سوچی بر اثر انفجار در میانمار

رسانه‌ها گزارش دادند، انفجارهای ناشی از دست‌کم یک بمب در میانمار 5 نفر، از جمله یک قانون‌گذار اخراجی و 3 افسر پلیس که به جنبش نافرمانی مدنی علیه حاکمیت ارتش پیوسته بودند، را کشت.

کشته شدن 5 تن از جمله قانون‌گذار اخراجی حزب سوچی بر اثر انفجار در میانمار
کد خبر: 482739
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۳:۱۳

اعتمادآنلاین| از زمانی که دولت منتخب تحت رهبری «آنگ سان سوچی»، برنده جایزه نوبل، طی کودتایی در یک فوریه سرنگون شد، میانمار شاهد تعداد فزاینده انفجارهای کوچک در مناطق مسکونی بوده که برخی اوقات دفاتر دولتی یا تأسیسات ارتش را هدف گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، به گزارش وب‌سایت خبری Myanmar Now به نقل از یکی از شهروندان، تازه‌ترین انفجارها حدود 5 بعد از ظهر روز دوشنبه، در روستایی در قسمت جنوبی مرکز میانمار در باگوی غربی اتفاق افتاد.

طبق این گزارش، در پی انفجار دست‌کم یک بمب بسته‌ای در یک خانه‌ روستایی، 3 انفجار اتفاق افتاد که بر اثر آن یک قانون‌گذار محلی از حزب سوچی، حزب «لیگ ملی برای دموکراسی» (NLD) به همراه 3 افسر پلیس و یک غیرنظامی، کشته شدند این پایگاه خبری به نقل از یک شهروند نوشت، افسر پلیس دیگری که در جنبش نافرمانی مدنی شرکت داشته هم به دنبال انفجار سلاح‌های خود پس از انفجار بمب، به شدت زخمی شده است. وی بستری شده و تحت معالجه قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها