کد خبر: 482331
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

امیرعبدالهیان در دیدار با رئیس دفتر جنبش حماس؛

مقاومت فلسطین به یک کنشگر مهم منطقه‌ای تبدیل شده است

دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: محور مقاومت با قدرتی بیش از گذشته در مقابل هر گونه گستاخی صهیونیست‌ها عکس‌العمل نشان خواهد داد. امروزه مقاومت فلسطین از لحاظ سیاسی و میدانی به یک کنشگر مهم منطقه‌ای و تأثیرگذار تبدیل شده است.

مقاومت فلسطین به یک کنشگر مهم منطقه‌ای تبدیل شده است
کد خبر: 482331
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در آستانه روز جهانی قدس دستیار ویژه رئیس مجلس با رئیس دفتر جنبش حماس در تهران دیدار و بر حمایت قاطع کشورمان از آزادی قدس، قبله اول مسلمانان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به تحولات منطقه و حوادثی که در داخل اراضی اشغالی شکل گرفت گفت: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و محور مقاومت با قدرتی بیش از گذشته در مقابل هر گونه گستاخی صهیونیست‌ها عکس العمل نشان خواهد داد.

وی افزود: امروزه مقاومت فلسطین از لحاظ سیاسی و میدانی به یک کنشگر مهم منطقه‌ای و تأثیرگذار تبدیل شده است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در این دیدار با انتقاد شدید از عادی سازی روابط حاکمان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار منطقه‌ای برای کمک به تشکیل دولت واحد فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین و به پایتختی قدس استقبال می‌کند.

خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و با اشاره به نقش امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای در زنده نگهداشتن موضوع مهم فلسطین و قدس افزود: جمهوی اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره حامی ملت مظلوم فلسطین و آرمان مقاومت بوده است.

وی در ادامه گزارشی از روند برگزاری انتخابات فلسطین و کارشکنی‌های موجود ارائه کرد. در این دیدار طرفین ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون موضوعات و مسائل مورد علاقه تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها