کد خبر: 482201
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

270 میلیون دز واکسن کرونا در چین توزیع شده است

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این کشور تا روز شنبه 270.41 میلیون دوز واکسن کرونا در این کشور توزیع کرده است.

270 میلیون دز واکسن کرونا در چین توزیع شده است
کد خبر: 482201
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آمارهای رسمی حاکی از توزیع بیش از 270 میلیون دز واکسن کرونا تاکنون در داخل چین است.


به گزارش تسنیم، کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این کشور تا روز شنبه 270.41 میلیون دز واکسن کرونا در این کشور توزیع کرده است.

باتوجه به اینکه تا روز جمعه رقم اعلام شده 265.06 میلیون دز بود تعداد 5.34 میلیون دز واکسن کرونا در این فاصله بین شهروندان چینی توزیع شده است.

سرعت توزیع واکسن کرونا در چین اخیرا افزایش چشمگیری داشته است. با اینحال باتوجه به جمعیت بالای این کشور، چین همچنان از لحاظ درصد توزیع واکسن در بین جمعیت همچنان از آمریکا عقب تر بوده که این مسئله غیرطبیعی نیست.

چین روز 30 آوریل موفق به توزیع 11.6 میلیون دز واکسن کرونا بین مردم در این کشور شد. چین درحالی به سرعت درحال توزیع واکسن بین شهروندان خود است که هند به عنوان یکی از همسایگان این کشور حال و روز خوشی را تجربه نمی کند. طبق آخرین داده های وزارت بهداشت هند که امروز منتشر شده تعداد موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به 392488 مورد رسیده و تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس نیز طی 24 ساعت گذشته 3689 نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها