کد خبر: 480782
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۷:۱۲:۰۰
| |

سنتکام: برقراری ثبات و امنیت در منطقه به نقش ایران بستگی دارد

ژنرال فرانک مک‌کنزی فرمانده سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که تا زمانی که رویکردهای این کشور تغییر نکند، برقراری ثبات و امنیت واقعی در منطقه دور از ذهن خواهد بود.

سنتکام: برقراری ثبات و امنیت در منطقه به نقش ایران بستگی دارد
کد خبر: 480782
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده تروریست‌های سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که تا زمانی که رویکردهای این کشور تغییر نکند، برقراری ثبات و امنیت واقعی در منطقه دور از ذهن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ژنرال «فرانک مک‌کنزی» فرمانده تروریست‌های سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که تا زمانی که رویکردهای این کشور تغییر نکند، برقراری ثبات و امنیت واقعی در منطقه دور از ذهن خواهد بود.

وی که به طور ویدئو کنفرانسی با مؤسسه «امریکن اینترپرایز» گفت‌وگو می‌کرد، افزود که در طولانی‌مدت، برقراری امنیت و ثبات در منطقه به نقشی که ایران برای ایفا کردن انتخاب می‌‌کند، بستگی دارد.

مک‌کنزی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، گفت که گروه‌های مورد حمایت ایران عامل اصلی حمله به کاروان‌های نیروهای آمریکایی در عراق هستند.

وی افزود که به‌رغم گام‌های دیپلماتیکی که برای رسیدگی به برنامه هسته‌ای ایران برداشته می‌شود، باید به صراحت نشان دهیم که همچنان در وضعیت بازدارندگی با این کشور خواهیم ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها