کد خبر: 479942
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۴:۰۷
| |

مقاومت در آماده‌باش کامل باشد

جنبش حماس اعلام کرد: از مقاومت قهرمان در نوار غزه می‌خواهیم انگشت خودشان را روی ماشه نگه دارند. از مقاومت می‌خواهیم تا موشک‌هایش را آماده کند و برای هدف قرار دادن تاسیسات دشمن در آماده‌باش کامل باشد.

مقاومت در آماده‌باش کامل باشد
کد خبر: 479942
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۴:۰۷

اعتمادآنلاین| شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع مطلع گزارش داد: جنبش حماس خواستار وحدت بیشتر و تسریع در تشکیل فرماندهی مشترک میدانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش حماس اعلام کرد: اهالی بخش قدیمی شهر قدس را به تجمع در مسجد الاقصی و در‌های ورودی آن و اصرار بر برگزاری نماز در این مسجد دعوت می‌کنیم. از اهالی کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی سال 1948 برای حرکت به طرف مسجد الاقصی دعوت می‌کنیم. ما خواهان تسریع در تشکیل کمیته‌های حراست شبانه در همه مکان‌های متعلق به فلسطینی‌ها هستیم.

این جنبش خاطرنشان کرد: از اهالی کرانه باختری می‌خواهیم درباره راهزنان شهرک نشینی که به روستا‌ها و روستا‌های دورافتاده نفوذ می‌کنند، هوشیار باشند. اهالی کرانه باختری را به اجرای عملیات ایذایی در محله‌های صهیونیست نشین و مناطق نزدیک شهرک‌ها دعوت می‌کنیم. از مقاومت قهرمان در نوار غزه می‌خواهیم انگشت خودشان را روی ماشه نگه دارند. از مقاومت می‌خواهیم تا موشک هایش را آماده کند و برای هدف قرار دادن تاسیسات دشمن در آماده باش کامل باشد.

منطقه باب العمود در قدس اشغالی پیش از این شاهد درگیری‌های شدید بین نمازگزاران فلسطینی با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست بود که این درگیری‌ها به زخمی شدن بیش از 100 نمازگزار فلسطینی منجر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها