کد خبر: 479742
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

امیر عبداللهیان، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

دفاع از قبله اول مسلمین جهان یک ضرورت است

در پیام حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین آمده است: این روزها جهانیان شاهد حرکت انتفاضه جدید مردان، زنان و جوانان قدس در مقابله با جنایات صهیونیست‌ها و دفاع از مقدسات دینی و ارزش‌های انسانی هستند.

دفاع از قبله اول مسلمین جهان یک ضرورت است
کد خبر: 479742
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پیامی با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین، اعلام کرد که قیام و دفاع همه مسلمانان جهان از مسجدلاقصی به عنوان قبله اول مسلمین یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است :این روزها جهانیان شاهد حرکت انتفاضه جدید مردان ، زنان و جوانان قدس در مقابله با جنایات صهیونیستها و دفاع از مقدسات دینی و ارزش های انسانی هستند.

شروع مجدد پاسخ موشکی مقاومت به گستاخی و جنایات صهیونیست ها نشانگر قدرت مقاومت و آغاز تغییر معادله به نفع مردم فلسطین است. بی تردید استمرار و توسعه انتفاضه رمضان به سراسر سرزمینهای فلسطین واقعیتی انکار ناپذیرست.

جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت و همبستگی با مردم مقاوم فلسطین ، خشونت نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین را قویا محکوم می کند.


حماسه این روزهای قدس، نوید دهنده بشارت بزرگی برای قیام گسترده ملت فلسطین و مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست و آزادی قدس (مسجدالاقصی) و سراسر سرزمین تاریخی فلسطین است .

بیت المقدس و برخی دیگر شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان بود.

در درگیری شدید پنجشنبه شب نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم با جوانان فلسطینی در قدس اشغالی هم 105 فلسطینی زخمی شدند.

بامداد جمعه هم چندین راکت از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد و رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت و نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای و هوایی خود قرار داد.

بنابر اعلام منابع صهیونیستی، مقاومت بیش از 30 راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین تنها تعداد کمی از این موشک ها را منهدم کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها