کد خبر: 471738
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۹:۴۱
| |

تهدید یک شرکت بیمه رژیم صهیونیستی توسط هکرها

یک پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی نوشت: هکر‌های گروه "BlackShadow" (سایه سیاه) که 4 ماه پیش به عنوان مسئول هک کردن رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شربیت شناخته شدند، این شرکت را تهدید کردند.

تهدید یک شرکت بیمه رژیم صهیونیستی توسط هکرها
کد خبر: 471738
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۹:۴۱

اعتمادآنلاین| وبگاه عکا به نقل از پایگاه اینترنتی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: هکر‌های گروه "BlackShadow" (سایه سیاه) که 4 ماه پیش به عنوان مسئول هک کردن رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شربیت شناخته شدند، این شرکت را تهدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این گروه با انتشار تصاویری مبهم از شماره بیمه مشتریان و چند فقره چک بانکی، در پیامی به زبان انگلیسی نوشت: "این آخرین هشدار به این شرکت است".

هکر‌ها این بار هم همچون دفعه گذشته در گروه‌های تلگرامی خود اطلاعاتی درباره این اقدام منتشر کردند.

چهارشنبه گذشته این گروه در پیامی به زبان انگلیسی نوشت: "به زودی خبر‌های داغی منتشر می‌شود".

هویت شرکتی که تهدید شده است و اطلاعات منتشر شده هنوز مشخص نیست.

هکر‌ها با هک کردن شرکت بیمه اسرائیلی، پرداخت مبالغی را به عنوان غرامت از این شرکت در ازای حفظ اطلاعات جمع آوری شده، خواستار شدند. آن‌ها پس از مخالفت این شرکت، اطلاعاتی درباره مشتریان به همراه تصاویر و پرونده‌های پزشکی آن‌ها منتشر کردند، اما شرکت شربیت اعلام کرد: "در برابر اقدامات تروریستی این چنینی تسلیم نخواهیم شد".

سپس هکر‌ها با انتشار پیامی اعلام کردند: "شرکت شربیت تا به این لحظه پولی پرداخت نکرده است. به نظر می‌رسد انتشار اطلاعات مربوط به مشتریان، کارگران و کارمندان دولت برای آن‌ها مهم نیست هرچند اگر هم این طور باشد، ما به قولمان عمل خواهیم کرد".

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها